کتاب الکترونیکی

تجارت در میان فرهنگ ها

Business Across Cultures

دانلود کتاب Business Across Cultures (به فارسی: تجارت در میان فرهنگ ها) نوشته شده توسط «Fons Trompenaars – Peter Woolliams»


اطلاعات کتاب تجارت در میان فرهنگ ها

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Capstone

نویسنده: Fons Trompenaars – Peter Woolliams

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 369

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9781841124742 , 1841124745

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجارت در میان فرهنگ ها

Trompenaars، Fons و Peter Wooliams تجارت در سراسر فرهنگ ها. Chichester، انگلستان، انگلستان: 2003.363 صفحه با صحافی نرم.

من فکر می کنم که ما باید این کتاب را به عنوان آغازگر مجموعه فرهنگ تجاری که از انتشارات Capstone توسط گروه Trompenaars/Hampden-Turner منتشر می شود، در نظر بگیریم. این واقعاً چارچوبی را برای متون بازاریابی در میان فرهنگ‌ها، مدیریت افراد در میان فرهنگ‌ها و فرهنگ‌های شرکتی تعیین می‌کند.

به‌علاوه، رشد و توسعه تکاملی نویسندگان T/H-T را از کتاب‌های نوآورانه و روشن‌فکر قبلی‌شان سوار بر امواج فرهنگ، هفت فرهنگ سرمایه‌داری و 21 رهبر برای قرن 21 نشان می‌دهد.

Trompenaars و Woolliams چارچوب جدیدی را تعیین کرده اند که از طریق آن می توان به ابعاد فرهنگ در سازمان ها نگاه کرد. آنها فرهنگ را به عنوان محیط زمینه ای می بینند که بسیاری از ماهیت روابط بین یک سازمان و محیطی را که در آن فعالیت می کند، تعریف می کند. این تفکر جدید به خودی خود فرهنگ را به عنوان یک موضوع حذف می‌کند و به شرکت‌ها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا دوراهی‌ها را در پیکربندی زمینه‌ای خود قرار دهند.

این دوراهی‌ها به ارزش‌هایی مربوط می‌شوند که در رفتار، ارتباطات، نگرش‌ها و تصمیم‌گیری کلیدی بیان می‌شوند. آشتی دوراهی ها به دنبال بازگرداندن هماهنگی است که برای راه حل های هم افزایی برای افزایش اثربخشی سازمان ضروری است. با این حال، همانطور که نویسندگان بیان می کنند، قبل از آشتی باید به شناخت معضل و احترام به دیدگاه های مخالف پرداخته شود.

به عنوان آغازگر مجموعه فرهنگ کسب و کار، نویسندگان سازمان را به عنوان یک ساختار فرهنگی خطاب می کنند و به آن نگاه می کنند. سازماندهی معنا و نقش لاینفک آن در توسعه ابعاد ارزشی کلیدی که عناصر اساسی تحقیق ترومپنارس هستند. ما همچنین بینش هایی را در مورد درک نویسندگان از فرهنگ شرکتی و تکنیک های مدیریت تغییر و تداوم در بین فرهنگ ها دریافت می کنیم.

سه فصل برای کتاب های بعدی خود در زمینه بازاریابی در فرهنگ ها، مدیریت معضلات منابع انسانی در فرهنگ ها، نوک کوه یخ را در اختیار ما قرار می دهد. و امور مالی و حسابداری در فرهنگ‌ها.

فصل ماقبل آخر نظریه یکپارچه‌سازی را ارائه می‌کند، رویکردی که به ما امکان می‌دهد تمایل افراد را برای آشتی دادن معضلاتی که آنها به عنوان اندازه‌گیری مستقیم رهبری می‌دانند، تعیین کنیم. آنها این را “صلاحیت فرافرهنگی” می نامند. آنها مدیران را برای دستیابی به اهداف خاص با رهبرانی که با معضلات اهداف به ظاهر مخالف سروکار دارند، می بینند که آنها دائماً به دنبال آشتی دادن آنها هستند.

فصل آخر یک فصل مستند “اثبات پودینگ” با مثال هایی از نحوه عملی فرآیند آشتی است. در عمل این کتاب هم تکنیک ها یا آشتی و هم بینش هایی را درباره کاربردی بودن آن ارائه می دهد.

در حالی که خواندن این کتاب پیش نیازی برای خواندن بقیه کتاب های این مجموعه نیست، یک مرور کلی بسیار ارزشمند و مفید از فرآیندهای فکری کتاب است. گروه THT و راهنمای بسیار خوبی برای مسیرهایی است که آنها دنبال می کنند.

David C. Wigglesworth, Ph.D., interculturalist, یک مشاور بین المللی مدیریت و توسعه سازمان با D.C.W. پژوهشکده های بین المللی، 2606 پارکدیل درایو، کینگ وود، تگزاس 77339-2476 ایالات متحده آمریکا. تلفن: 281-359-4234; ایمیل: dcwigg@earthlink.net


Trompenaars, Fons and Peter Woolliams Business Across Cultures. Capstone Publishing Ltd. Chichester, England, UK: 2003.363 pages soft bound.

I think that we should consider this book to be a primer for the Business Culture Series coming out from Capstone Publishing by the Trompenaars/Hampden-Turner Group. It truly sets the framework for their Marketing Across Cultures, Managing People Across Cultures, and Corporate Cultures texts.

Additionally, it demonstrates the evolutionary growth and development of the T/H-T authors from their earlier innovative and insightful Riding the Waves of Culture, The Seven Cultures of Capitalism and 21 Leaders for the 21st Century books.

Trompenaars and Woolliams have set a new framework from which to look at the dimensions of culture in organizations. They see culture as the contextual environment defining much of the essence of the relationships between an organization and the environment in which it operates. This new thinking removes culture as a topic per se and allows companies and organizations to place dilemmas within their contextual configuration.

Such dilemmas relate to values which are expressed in behavior, communication, attitudes, and key decision making. Reconciliation of dilemmas seeks to restore the harmony which is requisite for synergistic solutions to enhance the effectiveness of the organization. However, as the authors state, before reconciliation there must come the recognition of the dilemma and the respect for the opposing views.

As a primer for the Business Culture Series, the authors address the organization as a cultural construct and look at the organization of meaning and its integral role in the development of the key value dimensions that are essential elements of Trompenaars research. We also get insights into the authors’ perception of corporate culture and the techniques for managing change and continuity across cultures.

Three chapters provide us with the tip of the iceberg for their subsequent books on marketing across cultures, managing HR dilemmas across cultures, and finance and accounting across cultures.

The penultimate chapter presents the integration theory, an approach that allows us to determine the propensity for the individual to reconcile dilemmas which they see as a direct measurement of leadership. They call this “trans-cultural competence”. They see managers as working to accomplish specific objectives with leaders dealing with dilemmas of seemingly opposed objectives which they continually seek to reconcile.

The final chapter is a documented “proof of the pudding” chapter with examples of how the reconciling process actually works in practice. It provides both techniques or reconciliation as well as insights to its practicality.

While reading this book is not a prerequisite for reading the rest of the books in the series, it is an extremely valuable and helpful overview of the thought processes of the THT group and is an excellent guide to the paths that they are following.

David C. Wigglesworth, Ph.D., an interculturalist, is an international management and organization development consultant with D.C.W. Research Associates International, 2606 Parkdale Drive, Kingwood, Texas 77339-2476 USA. Tel: 281-359-4234; Email: dcwigg@earthlink.net

دانلود کتاب «تجارت در میان فرهنگ ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.