کتاب الکترونیکی

ساخت شبکه مدیریت دانش: بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک ها برای به کار انداختن مکالمه

Building the Knowledge Management Network: Best Practices, Tools, and Techniques for Putting Conversation to Work

دانلود کتاب Building the Knowledge Management Network: Best Practices, Tools, and Techniques for Putting Conversation to Work (به فارسی: ساخت شبکه مدیریت دانش: بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک ها برای به کار انداختن مکالمه) نوشته شده توسط «Cliff Figallo – Nancy Rhine»


اطلاعات کتاب ساخت شبکه مدیریت دانش: بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک ها برای به کار انداختن مکالمه

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Cliff Figallo – Nancy Rhine

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 371

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 047121549X , 9780471215493 , 9780471427575

توضیحات کتاب ساخت شبکه مدیریت دانش: بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک ها برای به کار انداختن مکالمه

مجموعه کاملی از بهترین شیوه‌ها، ابزارها و تکنیک‌ها برای تبدیل مکالمات به منبعی غنی از اطلاعات تجاری، بسیاری از سازمان‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دانش دست‌نخورده اعضای آن‌ها می‌تواند برای هر جنبه‌ای از کسب‌وکارشان، از تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و سریع‌تر، استفاده شود. بهبود محصولات و کارایی این کتاب یک نقشه راه واضح برای ساختن یک سیستم مدیریت دانش موفق برای جذب و بهره برداری کامل از دانش مبادله شده در مکالمات ارائه می دهد. این کتاب که توسط دو تن از متخصصان برجسته در جوامع آنلاین نوشته شده است، مجموعه ای از بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک هایی برای استفاده از مکالمه و تعامل آنلاین برای ارائه مزایا و راه حل های مبتنی بر دانش مقرون به صرفه و موثر. نویسندگان با دیدگاهی منحصربه‌فرد و ارزشمند، راهنمایی‌هایی را برای جمع‌آوری، جمع‌آوری و فهرست‌نویسی دانش ارائه می‌کنند تا بتوان از آن برای بهبود کارایی و کاهش هزینه‌ها در حوزه‌هایی از رویه‌های داخلی تا روابط با مشتری و توسعه محصول استفاده کرد. این کتاب گام به گام ارائه می‌کند. -راه حل های گامی برای توسعه یک شبکه دانش موثر، از جمله چگونگی: * تدوین استراتژی ها و ایجاد برنامه های اقدام * انتخاب ابزار مناسب برای شبکه های همتا به همتا، جوامع تعاملی و رویدادها * کار با سیستم های قدیمی * آموزش کارکنان و تحریک مشارکت * بهبود بهره وری و معیارهای اندازه گیری وب سایت همراه شامل الگوها، چک لیست ها، یک صفحه بحث و پیوند به نرم افزار است.


A complete set of best practices, tools, and techniques for turning conversations into a rich source of business informationMany organizations are now recognizing that the untapped knowledge of their members can be used to benefit every aspect of their business, from making smarter and faster decisions to improving products and efficiency. This book offers a clear-cut road map for building a successful knowledge management system to capture and fully exploit the knowledge exchanged in conversations.Written by two of the foremost experts in online communities, this book covers a set of best practices, tools, and techniques for using conversation and online interaction to provide affordable and effective knowledge-based benefits and solutions. With a unique and invaluable perspective, the authors offer guidance for collecting, capturing, and cataloging knowledge so that it can be used to improve efficiency and reduce costs in areas ranging from internal procedures through customer relations and product development.This book provides step-by-step solutions for developing an effective knowledge network, including how to:* Formulate strategies and create action plans* Select the right tools for peer-to-peer networks, interactive communities, and events* Work with legacy systems* Train staff and stimulate participation* Improve productivity and measurement criteriaThe companion Web site contains templates, checklists, a discussion board, and links to software.

دانلود کتاب «ساخت شبکه مدیریت دانش: بهترین شیوه ها، ابزارها و تکنیک ها برای به کار انداختن مکالمه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.