دانلود کتاب Building Multiplayer Games in Unity: Using Mirror Networking (به فارسی: ساخت بازی های چند نفره در یونیتی: با استفاده از شبکه آینه) نوشته شده توسط «Dylan Engelbrecht»
اطلاعات کتاب ساخت بازی های چند نفره در یونیتی: با استفاده از شبکه آینه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Dylan Engelbrecht
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 248
حجم فایل: 28.65 مگابایت
کد کتاب: 1484274733 , 9781484274736
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ساخت بازی های چند نفره در یونیتی: با استفاده از شبکه آینه
در ایجاد بازیهای چندنفره در مقیاس بزرگ با Unity 3D، با استفاده از Mirror Networking و انواع وسایل حملونقل قدرتمند، عمیقاً شیرجه بزنید. شما اصول معماری چند نفره RPC/Command را یاد خواهید گرفت و عمیق تر در شبکه و پایداری داده ها برای دستیابی به بازی های چندنفره مقیاس پذیر، بسیار کارآمد، در مقیاس بزرگ در Unity کاوش خواهید کرد.
این کتاب نحوه توسعه بازی های چند نفره را توضیح می دهد. استفاده از Unity در محیط تجاری یا سازمانی. شما نگاهی به اصول شبکه در پشت بازی های چند نفره، از جمله بسته ها و اهمیت کوچک نگه داشتن بسته ها خواهید انداخت. در مرحله بعد، شما به Mirror Networking نگاه خواهید کرد و خواهید دید که چگونه می توان از انواع لایه های حمل و نقل برای دستیابی به بازی های چند نفره در مقیاس بزرگ استفاده کرد. با استفاده از Unity 3D به عنوان تمرکز اصلی، درک درستی از معماری RPC/Command خواهید داشت و اینکه چگونه می توانید از ساختارهای معتبر مختلف برای مطابقت با نیازهای خود استفاده کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه معماری خود را مقیاس بندی کنید و روش های پیشرو در صنعت را برای به کارگیری بازی خود برای توده ها کشف کنید. شما همچنین درک کاملی از اصول شبکه به دست خواهید آورد.
این کتاب با توصیههای کارشناسان برجسته که اشتباهات گذشته را روشن میکنند و بینشهای ارزشمندی را برای پروژه بعدی شما ارائه میدهند، به پایان میرسد. این کتاب مفاهیم دلهرهآور را به بخشهایی از دانش با درک آسان تقسیم میکند تا به شما کمک کند اولین بازی چند نفره خود را بسازید. برای هر توسعهدهندهای که به دنبال درک بازیهای چندنفره و شبکهسازی است، خواندن آن ضروری است.
آنچه خواهید آموخت
● مفاهیم چند نفره پیشرفته و نحوه استفاده را بیاموزید. آنها
● مفاهیم کلیدی برای ایجاد تجربیات مجازی چند نفره را درک کنید
● اصول شبکههای رایانهای و نحوه استفاده از آنها را بدانید
● استقرار چند نفره بزرگ و مقیاسپذیر زیرساختهای بازیهای شما
● از دیگر متخصصان صنعت اطلاعات کسب کنید
این کتاب برای چه کسی است
توسعه دهندگان یونیتی سه بعدی متوسط تا پیشرفته به دنبال درک شبکه های چند نفره و استقرار محصولات در مقیاس بزرگ هستند. داشتن درک کامل از C# و Unity مورد نیاز است و داشتن درک یا تجربه قبلی با اصول شبکه مانند IPv4 مفید خواهد بود.
Take a deep dive into creating large-scale, multiplayer games with Unity 3D, using Mirror Networking and a variety of powerful transports. You will learn the fundamentals of RPC/Command multiplayer architecture and dig deeper into networking and data persistence to achieve scalable, highly performant, large-scale, multiplayer games in Unity.
This book explains how to develop multiplayer games using Unity within a commercial or enterprise environment. You will take a look at the networking fundamentals behind multiplayer games, including packets and the importance of keeping packets small. Next, you will look into Mirror Networking and see how to leverage a variety of transport layers to achieve large-scale, multiplayer games. Using Unity 3D as the core focus, you will get an understanding of the RPC/Command architecture and how you can utilize different authoritative structures to best suit your needs. You will also learn how to scale your architecture and explore industry-leading methods of deploying your game to the masses. You will also get a solid understanding of networking principles.
The book wraps up with advice from leading experts who shed light on past mistakes and provide valuable insights for your next project. This book breaks down daunting concepts into easy-to-understand pieces of knowledge to help you create your first multiplayer game. It is a must-read for any developer looking to understand multiplayer games and networking.
What You Will Learn
● Learn advanced multiplayer concepts and how to use them
● Understand the key concepts for creating multiplayer virtual experiences
● Know the basics of computer networking and how to employ them
● Deploy large, scalable multiplayer infrastructures for your games
● Gain insights from other industry professionals
Who Is This Book For
Intermediate to advanced Unity 3D developers looking to understand multiplayer networking and deploying large-scale products. Having a solid understanding of C# and Unity is required, and having an understanding or prior experience with networking principles such as IPv4 would be advantageous.
دانلود کتاب «ساخت بازی های چند نفره در یونیتی: با استفاده از شبکه آینه»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.