کتاب الکترونیکی

ایجاد وزوز برای شکست دادن پسران بزرگ: بازاریابی دهان به دهان برای مشاغل کوچک

Building Buzz to Beat the Big Boys: Word of Mouth Marketing for Small Businesses

دانلود کتاب Building Buzz to Beat the Big Boys: Word of Mouth Marketing for Small Businesses (به فارسی: ایجاد وزوز برای شکست دادن پسران بزرگ: بازاریابی دهان به دهان برای مشاغل کوچک) نوشته شده توسط «Steve O’Leary»


اطلاعات کتاب ایجاد وزوز برای شکست دادن پسران بزرگ: بازاریابی دهان به دهان برای مشاغل کوچک

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: Steve O’Leary

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 196

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0313345988

توضیحات کتاب ایجاد وزوز برای شکست دادن پسران بزرگ: بازاریابی دهان به دهان برای مشاغل کوچک

هزاران فروشگاه کوچک خرده‌فروشی هر ساله باز می‌شوند، اما 70 تا 80 درصد از آنها ظرف پنج سال بسته می‌شوند. بسیاری از آنها توسط جعبه‌های بزرگ و خرده‌فروشان اینترنتی انجام می‌شوند که رقابت را با قیمت‌های پایین و راحتی از بین می‌برند. اما فروشگاه های خرده فروشی کوچکتر و ارائه دهندگان خدمات دارای مزیت های رقابتی متمایز هستند: آنها محلی هستند. آنها می توانند در سطح شخصی با مشتریان ارتباط برقرار کنند، به گونه ای که افراد بزرگ نمی توانند. و می توانند ارزش زیادی به تجربه مشتری اضافه کنند. برای استفاده از این مزایا، کارشناسان بازاریابی استیو اولری و کیم شیهان ده‌ها روش ارزان‌قیمت بازاریابی دهان به دهان را که مشاغل کوچک می‌توانند فوراً استفاده کنند، ارائه می‌کنند. اگر به خوبی انجام شود، این تلاش‌ها به بازرگانان کوچک‌تر کمک می‌کند تا بیشتر از بقای خود انجام دهند.

برای موفقیت خرده‌فروشان مستقل، ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار دیگر کافی نیست. . بازاریابان فروشگاه های محلی باید مشتریان وفادار خود را به کار بیاندازند و آنها را تشویق کنند تا در مورد فروشگاه با دوستان، اعضای خانواده و دیگران در شبکه های اجتماعی خود صحبت کنند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، نتیجه بازاریابی دهان به دهان (یا Buzz) است، ابزار قدرتمندی که ارتشی از طرفداران ایجاد می کند که حتی بیشتر وفادار می شوند و به جذب مشتریان جدید کمک می کنند. علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از قدرت بازاریابی دهان به دهان، خوانندگان یاد خواهند گرفت: -چگونه مشتریان خود را بهتر درک کنند. -چگونه وفاداری مشتریان به فروشگاه خود را افزایش دهیم. -چگونه با مشتریان برای حفظ وفاداری ارتباط برقرار کنیم. -چگونه مشتریان وفادار را تشویق کنیم تا در مورد فروشگاه خود با دیگران صحبت کنند. -نحوه ایجاد یک جامعه مشتری، هم در فروشگاه و هم در خط. -نحوه اندازه گیری نتایج این کتاب همچنین شامل مثال‌های متعددی از کسب‌وکارهای فعلی، و همچنین ایده‌ها و الگوهای فکری است که به خوانندگان کمک می‌کند تا برنامه‌های بازاریابی موفق خود را ایجاد کنند. بیشتر منابعی که امروزه در مورد بازاریابی پر سر و صدا در دسترس هستند، بر تکنیک های شرکت های بزرگ و خرده فروشان آنلاین تمرکز دارند. این کتاب با نشان دادن راه هایی برای افزایش وفاداری و به دست آوردن مشتریان جدید، چیزی گران بها را برای پسر کوچک ارائه می دهد.


Thousands of small, retail stores open every year, but 70 to 80 percent of them close within five years. Many are done in by the big box and Internet retailers who crush competition with low prices and convenience. But smaller retail stores and service providers have distinct competitive advantages: They are local. They can connect on a personal level with customers in a way the big guys can’t. And they can add immense value to the customer experience. To capitalize on these advantages, marketing experts Steve O’Leary and Kim Sheehan offer dozens of inexpensive Word of Mouth marketing methods small businesses can use right away. Done well, these efforts will help smaller merchants do more than survive—they’ll prosper.

For independent retailers to succeed, it is no longer enough to create a loyal customer base. Local store marketers need to put their loyal customers to work, encouraging them to talk about the store to their friends, family members, and others in their social networks. When they do, the result is Word of Mouth (or Buzz) marketing, a powerful tool that creates an army of advocates who become even more loyal and help attract new customers. Besides learning how to leverage the power of word of mouth marketing, readers will learn: -How to understand their customers better. -How to increase customer loyalty to their store. -How to communicate with customers to maintain loyalty. -How to encourage loyal customers to talk to others about their store. -How to create a customer community, both in the store and on line. -How to measure results. The book also includes numerous examples from current businesses, as well as thought-provoking ideas and templates to help readers generate their own successful buzz marketing plans. Most resources available today on buzz marketing focus on techniques for large companies and online retailers. This book offers something priceless for the little guy by showing ways to increase loyalty and gain new customers.

دانلود کتاب «ایجاد وزوز برای شکست دادن پسران بزرگ: بازاریابی دهان به دهان برای مشاغل کوچک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.