کتاب الکترونیکی

برندها و بازی ها: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر آن بر برندها و مشاغل

Brands & Gaming: The Computer Gaming Phenomenon and its Impact on Brands and Businesses

دانلود کتاب Brands & Gaming: The Computer Gaming Phenomenon and its Impact on Brands and Businesses (به فارسی: برندها و بازی ها: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر آن بر برندها و مشاغل) نوشته شده توسط «David Nichols – Tom Farrand – Tom Rowley – Matt Avery (auth.)»


اطلاعات کتاب برندها و بازی ها: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر آن بر برندها و مشاغل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan UK

نویسنده: David Nichols – Tom Farrand – Tom Rowley – Matt Avery (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 171

حجم فایل: 3.13 مگابایت

کد کتاب: 1349547476 , 9781349547470

دانلود کتاب «برندها و بازی ها: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر آن بر برندها و مشاغل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید