کتاب الکترونیکی

برندسازی برای آدمک ها

Branding For Dummies

دانلود کتاب Branding For Dummies (به فارسی: برندسازی برای آدمک ها) نوشته شده توسط «Bill Chiaravalle – Barbara Findlay Schenck»


اطلاعات کتاب برندسازی برای آدمک ها

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley Pub., Inc

نویسنده: Bill Chiaravalle – Barbara Findlay Schenck

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 385

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 0-471-77159-7 , 978-0-471-77159-3

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب برندسازی برای آدمک ها

چرا مصرف‌کنندگان برای لپ‌تاپ Dell یا Hewlett-Packard حق بیمه پرداخت می‌کنند، در حالی که می‌توانند یک دستگاه عمومی با ویژگی‌های مشابه را با قیمت پایین‌تری تهیه کنند؟ پاسخ در قدرت برندسازی نهفته است. برند فقط یک لوگو نیست. این تصویری است که شرکت شما از خود ایجاد می کند، از نگاه تبلیغاتی شما گرفته تا سبک تعامل با مشتری. این یک قول برای کسب و کار شما می دهد و این قول به نقطه چسبندگی برای وفاداری مشتری تبدیل می شود. و این وفاداری و اعتماد به این دلیل است که، به اصطلاح، لپ‌تاپ‌های شما می‌فروشند و رقبای شما نمی‌فروشند.

کسب‌وکار شما هر چه باشد، بزرگ یا کوچک، جهانی یا محلی، برندسازی برای Dummies به شما دانش لازم برای ایجاد، بهبود یا حفظ یک برند را می‌دهد. این راهنمای ساده به زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند همه چیز را از محصولات گرفته تا خدمات و افراد مختلف را برندسازی کنید. این به شما توصیه های گام به گام در مورد گردآوری یک تیم برندسازی درجه یک، قرار دادن برند خود، مدیریت تبلیغات و تبلیغات، اجتناب از اشتباهات، و ماندگاری، قابل مشاهده و سالم نگه داشتن برند شما می دهد. شما با موارد ضروری برندسازی مانند:

  • تعریف هویت شرکت خود
  • توسعه لوگوها و برچسب ها
  • راه اندازی طرح بازاریابی برند خود
  • مدیریت و محافظت نام تجاری شما
  • رفع یک نام تجاری شکسته
  • مشتریان را به قهرمانان برند وفادار تبدیل کنید

پر از نمادها، نمودارها، شکل‌ها، ده فهرست برتر و طنز با قابلیت پیمایش آسان، برندسازی برای آدمک‌ها کاملاً ساده است. منبعی بدون اصطلاحات خاص برای متمایز کردن نام تجاری شما از مجموعه و موقعیت کسب و کار شما برای درو کردن پاداش های بعدی.


Why do consumers pay a premium for a Dell or Hewlett-Packard laptop, when they could get a generic machine with similar features for a lower price? The answer lies in the power of branding. A brand is not just a logo. It is the image your company creates of itself, from your advertising look to your customer interaction style. It makes a promise for your business, and that promise becomes the sticking point for customer loyalty. And that loyalty and trust is why, so to speak, your laptops sell and your competitors’ don’t.

Whatever your business is, whether it’s large or small, global or local, Branding For Dummies gives you the nuts and bolts know-how to create, improve, or maintain a brand. This plain-English guide will help you brand everything from products to services to individuals. It gives you step-by-step advice on assembling a top-notch branding team, positioning your brand, handling advertising and promotion, avoiding blunders, and keeping your brand viable, visible, and healthy. You’ll get familiar with branding essentials like:

  • Defining your company’s identity
  • Developing logos and taglines
  • Launching your brand marketing plan
  • Managing and protecting your brand
  • Fixing a broken brand
  • Making customers loyal brand champions

Filled with easy-to-navigate icons, charts, figures, top ten lists, and humor, Branding For Dummies is the straight-up, jargon-free resource for making your brand stand out from the pack—and for positioning your business to reap the ensuing rewards.

دانلود کتاب «برندسازی برای آدمک ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.