دانلود کتاب Branded, The Inside Story Of A Game-changing Belgian Election Campaign (به فارسی: نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد) نوشته شده توسط «Saelens – Erik»
اطلاعات کتاب نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Brandhome publishing
نویسنده: Saelens – Erik
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
حجم فایل: 4.21 مگابایت
توضیحات کتاب نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد
بررسی اجمالی: در Branded، Erik Saelens، مدیر استراتژیک Brandhome، روند کمپین N-VA را در آستانه مادر همه انتخابات بلژیک در 25 مه 2014 شرح می دهد. حساب شخصی او دیدگاهی پر از تعلیق و نگران کننده را ارائه می دهد. این که چگونه نیروهای مخالف در رسانه ها، سیاست، فرهنگ و تجارت به طور فعال علیه N-VA، علیه برندهوم و علیه خود سایلنز کار کردند.
دانلود کتاب «نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.