کتاب الکترونیکی

نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد

Branded, The Inside Story Of A Game-changing Belgian Election Campaign

دانلود کتاب Branded, The Inside Story Of A Game-changing Belgian Election Campaign (به فارسی: نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد) نوشته شده توسط «Saelens – Erik»


اطلاعات کتاب نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Brandhome publishing

نویسنده: Saelens – Erik

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

حجم فایل: 4.21 مگابایت

توضیحات کتاب نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد

بررسی اجمالی: در Branded، Erik Saelens، مدیر استراتژیک Brandhome، روند کمپین N-VA را در آستانه مادر همه انتخابات بلژیک در 25 مه 2014 شرح می دهد. حساب شخصی او دیدگاهی پر از تعلیق و نگران کننده را ارائه می دهد. این که چگونه نیروهای مخالف در رسانه ها، سیاست، فرهنگ و تجارت به طور فعال علیه N-VA، علیه برندهوم و علیه خود سایلنز کار کردند.


Overview: In Branded, Erik Saelens, strategic director of Brandhome, describes the course of the N-VA campaign in the run-up to the mother of all Belgian elections on May 25, 2014. His personal account offers a suspenseful and disconcerting view from the inside of how opposing forces in the media, politics, culture and business actively worked against the N-VA, against Brandhome and against Saelens himself.

دانلود کتاب «نام تجاری، داستان درونی یک کمپین انتخاباتی بلژیکی که بازی را تغییر می دهد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید