کتاب الکترونیکی

امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند

Brand Royalty: How the Worlds Top 100 Brands Thrive & Survive

دانلود کتاب Brand Royalty: How the Worlds Top 100 Brands Thrive & Survive (به فارسی: امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند) نوشته شده توسط «Matt Haig»


اطلاعات کتاب امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Matt Haig

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 321

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0749442573 , 9780749442576 , 9781417572298

توضیحات کتاب امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند

* باربری؛ گوچی; بی ام و؛ بادی شاپ; تایگر وودز; ولوو; مطلق ام تی وی؛ مرسدس بنز; اویان; هاینز; ژیلت؛ مک دونالد؛ جک دنیلز؛ بن و جری; دل؛ آمریکن اکسپرس؛ Haagen-Daz; گوگل و هشتاد برند دیگر.


* Burberry; Gucci; BMW; The Body Shop; Tiger Woods; Volvo; Absolut; MTV; Mercedes Benz; Evian; Heinz; Gillette; McDonalds; Jack Daniels; Ben & Jerry’s; Dell; American Express; Haagen-Daz; Google and eighty more brands.

دانلود کتاب «امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.