دانلود کتاب Brand Royalty: How the Worlds Top 100 Brands Thrive & Survive (به فارسی: امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند) نوشته شده توسط «Matt Haig»
اطلاعات کتاب امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Matt Haig
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 321
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0749442573 , 9780749442576 , 9781417572298
توضیحات کتاب امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند
* باربری؛ گوچی; بی ام و؛ بادی شاپ; تایگر وودز; ولوو; مطلق ام تی وی؛ مرسدس بنز; اویان; هاینز; ژیلت؛ مک دونالد؛ جک دنیلز؛ بن و جری; دل؛ آمریکن اکسپرس؛ Haagen-Daz; گوگل و هشتاد برند دیگر.
* Burberry; Gucci; BMW; The Body Shop; Tiger Woods; Volvo; Absolut; MTV; Mercedes Benz; Evian; Heinz; Gillette; McDonalds; Jack Daniels; Ben & Jerry’s; Dell; American Express; Haagen-Daz; Google and eighty more brands.
دانلود کتاب «امتیاز برند: چگونه 100 برند برتر جهان رشد می کنند و زنده می مانند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.