دانلود کتاب Beyond Logos: New Definitions fo Corporate Identity (به فارسی: فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی) نوشته شده توسط «Clare Dowdy»
اطلاعات کتاب فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: RotoVision
نویسنده: Clare Dowdy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 28
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 2880466970
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی
هویت شرکتی، اصطلاح طراحی و بازاریابی دهه 80 و 90، در پنج سال گذشته دستخوش انقلاب شده است. حالا بحث برندسازی است. با رشد جهانی شدن و درک فزاینده در بین شرکت های بزرگ و کوچک که این تنها راه متمایز ساختن آنهاست، بخش های بزرگی از صنعت طراحی برای ارائه خدمات جدید و مقابله با چالش های جدید برندسازی سازگار شده اند. این کتاب که در فصلهای موضوعی همراه با مقدمه تنظیم شده است، نوعی حرکت شرکتی را که یک فروشگاه کفش را به «کلیسای جامع» و یک برند سیگار را به محل سکونت سیگاریها تبدیل میکند، شناسایی و تحلیل میکند. ظهور برند را دنبال میکند و نقش شرکتهای طراحی را در ایجاد اقتصاد تجربه نشان میدهد – دنیایی که در آن شرکتها هویت ندارند، بلکه برندها، چشماندازها، ایدههای بزرگ دارند. Beyond Logos نشان می دهد که چگونه با ورود به قرن بیست و یکم، از لوگوها فراتر رفته ایم.
Clare Dowdy سردبیر ویژگی های سابق مجله صنعت طراحی بریتانیا DesignWeek و اکنون سردبیر اخبار مجله کاغذ دیواری* است. او در مورد طراحی و برندسازی برای فایننشال تایمز، بلوپرینت و گرافیک بین المللی می نویسد.
Clare Dowdy is the former features editor of UK design industry journal DesignWeek and now news editor of wallpaper* magazine. She writes on design and branding for the Financial Times, Blueprint and Graphics International.
دانلود کتاب «فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.