کتاب الکترونیکی

فراتر از حکمرانی: ایجاد ارزش شرکت از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت

Beyond Governance: Creating Corporate Value through Performance, Conformance and Responsibility

دانلود کتاب Beyond Governance: Creating Corporate Value through Performance, Conformance and Responsibility (به فارسی: فراتر از حکمرانی: ایجاد ارزش شرکت از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت) نوشته شده توسط «Martin Fahy – Anastasia Weiner – Jeremy Roche»


اطلاعات کتاب فراتر از حکمرانی: ایجاد ارزش شرکت از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Martin Fahy – Anastasia Weiner – Jeremy Roche

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 336

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780470011515 , 0470011513

توضیحات کتاب فراتر از حکمرانی: ایجاد ارزش شرکت از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت

حکمرانی یکی از بسیاری از واژه‌هایی است که امروزه در دنیای شرکت‌ها و فناوری اطلاعات شناور است. برای بسیاری از افراد، ممکن است در پایین ترین سطح مطابقت قرار گیرد. اما واقعیت این است که حاکمیت به طور سنتی برای دوام و بقای شرکت ضروری است. اما سوال اینجاست که آیا حکمرانی قوی باید پایان بازی باشد یا نقطه شروع یک مدل جدید. مارتین فاهی، جرمی روش و آناستازیا واینر در کتاب فراتر از حکومت: ایجاد ارزش شرکتی از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت (جان وایلی و پسران، 2005، 336 صفحه)، استدلال می‌کنند که حکومت به تنهایی نمی‌تواند کار را از بین ببرد، و مدل جدید است. مورد نیاز است.

در این کتاب، که باید تفکر متعارف اکثر خوانندگان را به چالش بکشد، نویسندگان تصمیم گرفتند تا حاکمیت را در گوش آن قرار دهند. آنها این کار را با این استدلال انجام می دهند که حکمرانی به تنهایی راه حل نیست و مدل جدید باید بر اساس عملکرد، انطباق و مسئولیت شرکتی ساخته شود. موفقیت در بسیاری از سطوح که اگر مدل آنها دقیق باشد، پیامدهای زیادی برای شرکت ها، مشتریان و فروشندگان دارد.

آنچه خوانندگان باید از این کتاب بگیرند این است که نقش های سنتی مانند امور مالی و حسابداری تغییر کرده اند و دائما در حال تغییر هستند. برای افرادی که در این حرفه ها هستند، آنها باید این را درک کنند و سازگار شوند. برای فروشندگان نرم افزار، پارادایم باید از یکی از کاهش هزینه ها تغییر کند، زیرا شرکت ها آن مرحله را پشت سر گذاشته اند و بر این تمرکز دارند که چگونه محصولاتشان باید نشان دهند که چگونه به ارزش استراتژیک و یکپارچه می افزایند. برای مدیران ارشد مالی (CFOs) و حسابرسان داخلی، نویسندگان ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک را به طور طولانی مورد بحث قرار می دهند.

چیزی که برای من جالب تر بود این است که نویسندگان آن چیزی را می نویسند که IBM و Lotus Software برای 20 سال گذشته گفته اند: همکاری و گردش کار یک چرخ دنده ضروری در این مدل است. در واقع، همانقدر که IBM توسط تحلیلگران صنعت و شرکای تجاری خود به دلیل استراتژی محل کارشان مورد انتقاد قرار گرفته است، از خواندن این کتاب مشخص است که آنها مدت ها پیش “آن را دریافت کردند” و بسیاری از رقبای آنها هنوز آن را “دریافت” نکنید. چالش آنها اکنون این است که به وضوح آن را در رابطه با مدل ارائه شده بیان کنند.

نمی‌دانم با بحث نویسندگان درباره مسئولیت شرکتی راحت بودم یا نه، زیرا این دیدگاه بسیار اروپا محور از مسئولیت شرکتی از طریق ترویج توسعه اقتصادی پایدار در جهان سوم است. من نمی گویم که با نظرات آنها مخالفم، فقط این است که ممکن است این فروش در ایالات متحده سخت تر باشد.

چه کسی باید این کتاب را بخواند؟

این کتاب مخاطبان بالقوه زیادی دارد که واقعاً باید آن را بخوانند. مدیران عامل، مدیران ارشد مالی و مدیران ارشد فناوری اطلاعات باید حداقل برخی از مفاهیم موجود در تفکر استراتژیک و برنامه ریزی خود را بخوانند. حسابرسان داخلی و خارجی باید آن را بخوانند تا تصویر بزرگ را بهتر درک کنند. و در نهایت، فروشندگان نرم افزار باید آن را بخوانند تا بفهمند برای ایجاد ارزش استراتژیک با محصولات خود چه کاری باید انجام دهند و کجا باید بروند.

کارت امتیاز

یک عقاب در یک سطح بلند 5


Governance is one of many buzzwords floating around the corporate and information technology worlds today. For many people, it may rank right down there with compliance. But the reality is that governance has been traditionally viewed as essential to corporate viability and survival. But the question is whether strong governance should be the end game, or the starting point for a new model. In Beyond Governance: Creating Corporate Value through Performance, Conformance and Responsibility (John Wiley and Sons, 2005, 336 pages), Martin Fahy, Jeremy Roche, and Anastasia Weiner argue that governance alone will not cut the mustard, and that a new model is needed.

In this book, which should challenge most readers’ conventional thinking, the authors set out to set governance on its ear. They do this by arguing that governance alone is not the answer, and that the new model needs to be built on performance, conformance, and corporate responsibility. The succeed on many levels that, if their model is accurate, has many implications for companies, customers and vendors alike.

What readers need to take from this book is that traditional roles such as finance and accounting have changed and are constantly evolving. For people in these professions, they need to understand this and adapt. For software vendors, the paradigm has to shift from one of lowering costs, because corporations are past that stage, and focus on how their products need to demonstrate how they add to strategic, integrated value. For Chief Financial Officers (CFOs) and internal auditors, the authors discuss risk assessment and risk management at length.

What I found most interesting is that the authors are writing what IBM and Lotus Software have been saying for going on 20 years now: collaboration and workflow are an essential cog in this model. In fact, as much as IBM has been criticized by Industry analysts and their own business partners for their Workplace strategy, it is clear from my reading of this book is that they “got it” a long time ago, and many of their competitors still do not “get it”. Their challenge now is to clearly articulate it in relation to the model presented.

I do not know if I was comfortable with the authors’ discussion of corporate responsibility as it represents a very Euro-centric view of corporate responsibility through the promotion of sustainable economic development in the Third World. I am not saying I disagree with their views, it is just that this might be a harder sell in the United States.

Who Should Read This Book?

This book has many potential audiences who really should read it. CEOs, CFOs and CIOs should read it an embrace at least some of the concepts in their strategic thinking and planning. Internal and external auditors should read it to better understand the big picture. And finally, software vendors should read it to understand what they need to do and where they need to go to create strategic value with their products.

The Scorecard

An Eagle on a Long Par 5

دانلود کتاب «فراتر از حکمرانی: ایجاد ارزش شرکت از طریق عملکرد، انطباق و مسئولیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.