کتاب الکترونیکی

فراتر از برندسازی

Beyond Branding

دانلود کتاب Beyond Branding (به فارسی: فراتر از برندسازی) نوشته شده توسط «Nicholas Ind »


اطلاعات کتاب فراتر از برندسازی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Nicholas Ind

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 255

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0-7494-4399-5 , 0-7494-4399-5

توضیحات کتاب فراتر از برندسازی

مروری بر هم‌زمان برندینگ: فیلوسوفی و ​​تئوری برندینگ. ارزش گذاری جدید در برندهای جهانی.

نظر نویسندگان این کتاب این است که وقتی کسب‌وکارها 51 مورد از 100 واحد اقتصادی بزرگ جهان را تشکیل می‌دهند، برندسازی نه تنها باید دیدگاه اجتماعی گسترده‌تری داشته باشد، بلکه اگر می‌خواهد ادامه یابد باید این کار را انجام دهد. ارتباط.
کسب و کار باید دیدگاهی انسانی داشته باشد تا به جای دستکاری، به نفع مردم باشد. اگر بخواهد بر شبهات دوگانگی غلبه کند، باید شفاف و باز باشد.
ما برای یک دیدگاه درازمدت و مردم محور بحث می کنیم که بر مواد بیش از تبلیغات تبلیغاتی تأکید می کند. این به بازگرداندن اعتبار و اعتماد به برندها کمک می کند. این تعهد متقابل رابطه کارمند/کارفرما را مجدداً تأیید خواهد کرد. به مصرف کننده قدرت می دهد. و بر برتری سهامدار واقعی بر سفته باز تاکید خواهد کرد.
اینها همان ویژگی هایی است که ما از یک دولت ملی انتظار داریم و به طور فزاینده ای از شرکت ها انتظار داریم. کسب‌وکار نمی‌تواند بدون داشتن مسئولیت همزمان، موقعیت برتری را به خود اختصاص دهد. با نادیده گرفتن این عوامل، با اعتراضات بیشتری از سوی افرادی مواجه خواهیم شد که خطر بیش از حد قدرت شرکت ها را احساس می کنند.
با پذیرش آنها، تجارت می تواند تأثیر مفیدی داشته باشد و به حل (شاید بهتر از دولت) برخی از چالش برانگیزترین مشکلات جهان کمک کند، در حالی که همچنان سودآور است. برای رسیدن به آن، شرکت‌ها باید تعریف گسترده‌تری از مخاطبان خود را در برندهای خود بگنجانند و باید ارزش‌هایی را اتخاذ کنند که تمرکز انسانی، اصالت، شفافیت و یکپارچگی را ارتقا دهد. و همچنین باید سیستم‌های اندازه‌گیری را اتخاذ کنند که بر نفع نه تنها مخاطبان مالی تمرکز دارد…


Научный взгляд на современный брендинг: философия и теория брендинга. Влияние новых общественных ценностей на мир брендов.

“… It is the view of the writers of this book that when businesses account for 51 of the largest 100 economic entities in the world, not only should branding have a wider social perspective, it must do so if it is to have continued relevance.
Business has to have a human perspective so that it benefits people rather than manipulates. It has to be transparent and open if it is to overcome suspicions of duplicity.
We argue for a long term, people-centric view that stresses substance over hype. This will help to restore credibility and trust for brands. It will re-affirm the mutual commitment of the employee/employer relationship. It will give power to the consumer. And it will stress the pre-eminence of the genuine shareholder over the speculator.
These are the sort of attributes we would expect of a nation state and increasingly we expect them of corporations. Business cannot assume a position of dominance without a concomitant assumption of responsibility. By ignoring these factors, we will face more protests from people who feel the threat of overweening corporate power.
By accepting them business can have a beneficial influence and help solve (perhaps better than government) some of the most challenging problems in the world, while still being profitable. To get there, companies will have to incorporate into their brands a broader definition of their audiences and will have to adopt values that promote a human focus, authenticity, transparency and integrity. And they will also have to adopt measuring systems that focus on benefiting not just financial audiences…

دانلود کتاب «فراتر از برندسازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.