دانلود کتاب Better Green Business: Handbook for Environmentally Responsible and Profitable Business Practices (به فارسی: Better Green Business: Handbook for Environmentally Responsible Business Actives و سودآور) نوشته شده توسط «Eric G. Olson»
اطلاعات کتاب Better Green Business: Handbook for Environmentally Responsible Business Actives و سودآور
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wharton School Publishing
نویسنده: Eric G. Olson
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 248
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0137010176 , 9780137010172
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Better Green Business: Handbook for Environmentally Responsible Business Actives و سودآور
عنوان فرعی این کتاب، استراتژی، روشها و راهحلهایی برای نظارت بر محیطزیست، توجه من را برانگیخت. این کتاب مانند یک کتاب راهنما برای مشاغل به نظر می رسید که مملو از نکاتی برای کارفرمایان در مورد کاهش ضایعات است. بهعنوان یک اپراتور کسبوکار کوچک – و محافظ شخصی – مشتاقانه به دنبال اطلاعات مفیدی در بین صفحات بودم، انتظار داشتم مطالعاتی در مورد توالتهای کم جریان، تأکید بر تکنیکهای ساختمان سبز یا کمپینی برای جایگزینی محصولات سلولزی با کاغذ الکترونیکی انجام شود. با این حال، پس از خواندن کتاب، عنوان فرعی مناسبتری ارائه شد: نقد تجاری بحثانگیز با کاربرد عملی کم.
با دانستن اینکه بیشتر مردم از قبل هوا و آب تمیز می خواهند، از تعداد هشدارهای وحشتناکی که در سراسر قطعه تکرار شده اند کمی شگفت زده شدم. اولسن چندین پیشنهاد الهامگرفته و هوشمندانه برای تغییرات شرکتی داشت، اما به نظر میرسید از هزینههای آنها برای کسبوکار متوسط بیاطلاع بود. به طرز عجیبی، چندین کسب و کار «سبز» – مانند زنبورهای برت – در «یادداشتهای پایانی» ذکر شدهاند، اما در نثر ذکر نشدهاند. همچنین باید توجه داشته باشم که نسخه اولیه ای که دریافت کردم در جایی نشان نمی دهد که روی کاغذ بازیافتی چاپ شده است.
تاکید اولسن بر حفظ منابع قابل قدردانی و تحسین است، اما به نظر میرسد این کتاب به جای اینکه چگونه راهحلهای سبز را میتوان به طور منطقی اجرا کرد، بدون ایجاد هزینههای مصرفکننده بالاتر، تمرکز دارد.
Knowing that most folks already want clean air and water, I was a bit surprised at the number of dire warnings reiterated throughout the piece. Olsen had several inspired and techno-savvy suggestions for corporate change but seemed unaware of their cost to the average business. Oddly, several “green” businesses–like Burt’s Bees–were referred to in the “endnotes” but not mentioned in the prose. I must also note that the advance copy I received does not indicate anywhere that it was printed on recycled paper.
Olsen’s emphasis on resource conservation is appreciated and admirable, but the book appears to focus on why rather than how green solutions can be plausibly implemented, without generating higher consumer costs.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.