کتاب الکترونیکی

بلو: از روزنامه ها تا رسانه های جدید

Belo: From Newspapers to New Media

دانلود کتاب Belo: From Newspapers to New Media (به فارسی: بلو: از روزنامه ها تا رسانه های جدید) نوشته شده توسط «Judith Garrett Segura»


اطلاعات کتاب بلو: از روزنامه ها تا رسانه های جدید

موضوع اصلی: سایر علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of Texas Press

نویسنده: Judith Garrett Segura

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 329

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 0292718454 , 9780292718456 , 9780292794313

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب بلو: از روزنامه ها تا رسانه های جدید

شرکت Belo که در سال 1842 در گالوستون با راه‌اندازی اخبار روزانه تأسیس شد، به عنوان یک شرکت قدرتمند وارد قرن بیست و یکم شد و دارای چهار روزنامه روزانه (از جمله Dallas Morning News)، بیست و شش ایستگاه تلویزیونی و کابلی و بیش از سی است. وب سایت های تعاملی اولین اثر جامعی که این داستان موفقیت چشمگیر را زنده کرد، Belo بیوگرافی را با تاریخچه استراتژی های شرکتی ترکیب می کند. جودیت گرت سگورا، آرشیودار سابق شرکت، با استفاده از آرشیوهای شرکت و اسناد خصوصی افراد کلیدی، از جمله A. H. Belo و G. B. Dealey، فصل های مهمی را در زندگی فرهنگی تگزاس، از دوران گالوستون به عنوان بزرگترین و پر جنب و جوش ترین شهر در جمهوری تگزاس، زنده می کند. تگزاس، از طریق جنگ‌هایی که به دنبال ایالت، دوره‌های سختی اقتصادی و تأثیرات تغییرات اجتماعی گسترده رخ داد. نقاط عطف در تاریخ شرکت، مانند فروش کاغذ گالوستون آن، زمانی که درآمدهای شرکت به طور چشمگیری تحت تأثیر گزارش های صریح فعالیت های کو کلوکس کلان در دهه 1920 قرار گرفت، عناصر مهم نقش مطبوعات در زندگی یک جامعه را برجسته می کند. Segura همچنین پیشرفت‌های فن‌آوری، از تلگراف و اتحادیه تایپوگراف‌ها تا طلوع عصر اطلاعات را ترسیم می‌کند. در نهایت، او کامل ترین پرتره شرکت هرالد دالاس تایمز را تا به امروز شامل می شود که ظهور و سقوط رقیب اصلی بلو را مستند می کند. این داستان بقای مرزی و تفکر آینده‌نگر، نبوغ بازاریابی و گزارش‌های تاریخی است که توسط خانواده‌ای مغرور پرورش یافته است.


Founded in Galveston in 1842 with the launch of the Daily News, the Belo Corporation entered the twenty-first century as a powerhouse conglomerate, owning four daily newspapers (including the Dallas Morning News), twenty-six television and cable stations, and over thirty interactive Web sites. The first comprehensive work to bring to life this remarkable success story, Belo blends biography with a history of corporate strategies. Drawing on company archives and private papers of key figures, including A. H. Belo and G. B. Dealey, former company archivist Judith Garrett Segura brings to life important chapters in the cultural life of Texas, from Galveston’s days as the largest and most vibrant town in the Republic of Texas, through the wars that followed statehood, periods of economic hardship, and the effects of sweeping social change. Turning points in the company’s history, such as the sale of its Galveston paper when company revenues were dramatically affected by candid reporting of Ku Klux Klan activities in the 1920s, highlight crucial elements of the press’s role in the life of a community. Segura also charts technological advances, from the telegraph and the typographers’ union to the dawn of the Information Age. Finally, she includes the most complete portrait of the Dallas Times Herald Company to date, documenting the rise and fall of Belo’s chief rival. This is a story of frontier survival and futuristic thinking, marketing genius and historic reporting, nurtured by a family of mavericks.

دانلود کتاب «بلو: از روزنامه ها تا رسانه های جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.