کتاب الکترونیکی

خریدار بودن: درک انتخاب خریدار

Being the Shopper: Understanding the Buyer's Choice

دانلود کتاب Being the Shopper: Understanding the Buyer’s Choice (به فارسی: خریدار بودن: درک انتخاب خریدار) نوشته شده توسط «Phil Lempert»


اطلاعات کتاب خریدار بودن: درک انتخاب خریدار

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Phil Lempert

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 257

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0471151351

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب خریدار بودن: درک انتخاب خریدار

من هفت سال تجربه در تحقیق درباره بینش مصرف کننده برای تعیین موقعیت برند دارم. من اخیراً موقعیت جدیدی اتخاذ کرده ام که در آن از تبلیغات برند به بازاریابی خرده فروشی می گذرم. من امیدوار بودم که این کتاب بینش عمیق خریداران خرده‌فروشی را با مثال‌های غنی از این که چگونه این بینش‌ها به استفاده از محصولات در یک محیط خرده‌فروشی کمک می‌کنند، ارائه دهد، زیرا تجربه من فقط در سطح تبلیغات انبوه است. در عوض، این کتاب را در هر سطح کانال بازاریابی ابتدایی و غیر روشنگر یافتم. بیشتر نمونه ها سطحی هستند تا مطالعات موردی واقعی. در حالی که نویسنده در مورد بسیاری از راه‌های بالقوه برای دستیابی به بینش در مورد خریدار مانند استفاده از رنگ و بو صحبت می‌کند، او هیچ مثال مشخصی از این که چگونه این بینش‌ها توسط کسی عملی شده و یا می‌توانستند ارائه کند. من این کتاب را فقط به فردی با تجربه بازاریابی بسیار کمی توصیه می کنم که می خواهد یک مرور کلی از عواملی که ممکن است یک محقق بخواهد برای درک بهتر خریدار بررسی کند، داشته باشد.


I have seven years experience in researching consumer insights to determine brand positioning. I’ve recently taken a new position where I’m moving from brand advertising into retail marketing. I was hoping this book would provide deep retail shopper insights with rich examples of how these insights helped leverage products in a retail environment since my experience is only at the mass advertising level. Instead, I found this book to be elementary and unenlightening at any marketing channel level. Most of the examples are superficial rather than real case studies. While the author talks about many potential ways to get insight into the shopper such as using color and smel, he provides no concrete examples of how these insights have been or could be put into action by anyone. I would only recommend this book to someone with very little marketing experience who wants a basic overview of what factors a researcher might want to explore to better understand the shopper.

دانلود کتاب «خریدار بودن: درک انتخاب خریدار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.