دانلود کتاب Being the Shopper: Understanding the Buyer’s Choice (به فارسی: خریدار بودن: درک انتخاب خریدار) نوشته شده توسط «Phil Lempert»
اطلاعات کتاب خریدار بودن: درک انتخاب خریدار
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Phil Lempert
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 257
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0471151351
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب خریدار بودن: درک انتخاب خریدار
من هفت سال تجربه در تحقیق درباره بینش مصرف کننده برای تعیین موقعیت برند دارم. من اخیراً موقعیت جدیدی اتخاذ کرده ام که در آن از تبلیغات برند به بازاریابی خرده فروشی می گذرم. من امیدوار بودم که این کتاب بینش عمیق خریداران خردهفروشی را با مثالهای غنی از این که چگونه این بینشها به استفاده از محصولات در یک محیط خردهفروشی کمک میکنند، ارائه دهد، زیرا تجربه من فقط در سطح تبلیغات انبوه است. در عوض، این کتاب را در هر سطح کانال بازاریابی ابتدایی و غیر روشنگر یافتم. بیشتر نمونه ها سطحی هستند تا مطالعات موردی واقعی. در حالی که نویسنده در مورد بسیاری از راههای بالقوه برای دستیابی به بینش در مورد خریدار مانند استفاده از رنگ و بو صحبت میکند، او هیچ مثال مشخصی از این که چگونه این بینشها توسط کسی عملی شده و یا میتوانستند ارائه کند. من این کتاب را فقط به فردی با تجربه بازاریابی بسیار کمی توصیه می کنم که می خواهد یک مرور کلی از عواملی که ممکن است یک محقق بخواهد برای درک بهتر خریدار بررسی کند، داشته باشد.
دانلود کتاب «خریدار بودن: درک انتخاب خریدار»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.