کتاب الکترونیکی

شروع PivotTables در Excel 2007: از مبتدی تا حرفه ای

Beginning PivotTables in Excel 2007: From Novice to Professional

دانلود کتاب Beginning PivotTables in Excel 2007: From Novice to Professional (به فارسی: شروع PivotTables در Excel 2007: از مبتدی تا حرفه ای) نوشته شده توسط «Debra Dalgleish»


اطلاعات کتاب شروع PivotTables در Excel 2007: از مبتدی تا حرفه ای

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Debra Dalgleish

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 319

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 1590598903 , 9781590598900

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع PivotTables در Excel 2007: از مبتدی تا حرفه ای

Beginning PivotTables در Excel 2007 توضیح می دهد که Pivot Tables چیست، چگونه می توانید از استفاده از آنها بهره مند شوید، چگونه آنها را ایجاد کنید و آنها را اصلاح کنید، و چگونه از ویژگی های پیشرفته آنها استفاده کنید. استفاده از جدول محوری در مایکروسافت آفیس اکسل 2007 یک راه سریع و هیجان انگیز برای برش و تقسیم حجم زیادی از داده ها است.

  • مزایای استفاده از Pivot Tables برای تجزیه و تحلیل سریع داده ها را به دقت توضیح می دهد
  • رویکردی گام به گام برای کسانی که در جدول محوری جدید هستند ارائه می دهد
  • نکات و ترفندهایی را ارائه می دهد که در جای دیگری یافت نمی شوند

آنچه یاد خواهید گرفت

  • هزاران رکورد را در یک Pivot Table با چند کلیک ماوس خلاصه کنید.
  • برای مشاهده خلاصه‌ای متفاوت از داده‌ها، طرح‌بندی Pivot Table را سریعاً تغییر دهید.
  • li>

  • یک جدول محوری را برای تمرکز روی یک منطقه یا 10 محصول برتر فیلتر کنید.
  • رنگ ها یا نمادهایی را برای برجسته کردن نتایج بالا یا پایین اضافه کنید.
  • از محاسبات برای بهبود استفاده کنید. خلاصه‌های Pivot Table.
  • با نمودار محوری تأثیر بصری ایجاد کنید.

این کتاب برای چه کسی است؟

این کتاب برای کاربران اکسل است. کسانی که می خواهند در مورد Pivot Tables بیاموزند. اگر با داده‌های مالی، سوابق لجستیک، سفارش‌های فروش، گزارش‌های خدمات مشتری، آمار وب‌سایت، ردیابی منابع، برنامه‌ریزی رویداد یا هر مجموعه دیگری از سوابق کار می‌کنید، یک Pivot Table می‌تواند به شما در بررسی، تجزیه و تحلیل، نظارت و گزارش در مورد آن کمک کند. داده ها. هنگامی که الزامات گزارش شما تغییر می کند، می توانید به جای اینکه خلاصه کاربرگ را از ابتدا شروع کنید، تنظیمات جزئی در Pivot Table انجام دهید.

درباره سری ابتدایی Apress

سری شروع از Apress است. انتخاب مناسب برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به آن شغل مهم در سطح پایه. این کتاب‌ها یک فناوری استاندارد و مهم را از پایه به شما آموزش می‌دهند، زیرا به صراحت طراحی شده‌اند تا شما را از یک تازه‌کار به حرفه‌ای برسانند. و پرکننده مجموعه مهارت های خود را با یادگیری نحوه کنار هم قرار دادن پروژه های دنیای واقعی گام به گام ایجاد خواهید کرد. بنابراین، چه هدف شما چالش شغلی بعدی شما باشد یا یک فرصت یادگیری جدید، مجموعه شروع از Apress شما را به آنجا می برد و راهنمای مورد اعتماد شما در قلمروی ناآشنا است!

عناوین مرتبط از Apress

  • کتاب دستور العمل اکسل PivotTables: رویکردی برای حل مشکل
  • شروع ابزارهای تجزیه و تحلیل داده اکسل What-If: شروع با جستجوی هدف، جداول داده، سناریوها و حل کننده
  • شروع شیرپوینت با اکسل: از مبتدی تا حرفه ای
  • Excel 2007: Beyond the Manual
  • Excel به عنوان پایگاه داده شما
  • راهنمای قطعی Excel VBA، ویرایش دوم

Beginning PivotTables in Excel 2007 explains what Pivot Tables are, how you can benefit from using them, how to create them and modify them, and how to use their enhanced features. Using a Pivot Table in Microsoft Office Excel 2007 is a quick and exciting way to slice and dice a large amount of data.

  • Carefully explains the benefits of using Pivot Tables for fast data analysis
  • Provides a step-by-step approach to those new to Pivot Tables
  • Offers tips and tricks that cannot be found elsewhere

What you’ll learn

  • Summarize thousands of records in a Pivot Table with a few clicks of the mouse.
  • Quickly change the Pivot Table layout to view a different summary of the data.
  • Filter a Pivot Table to focus on one region or the top 10 products.
  • Add colors or icons to highlight the high or low results.
  • Use calculations to enhance the Pivot Table summaries.
  • Create visual impact with a pivot chart.

Who is this book for?

This book is for Excel users who want to learn about Pivot Tables. If you work with financial data, logistics records, sales orders, customer service reports, web site statistics, resource tracking, event planning, or any other set of records, a Pivot Table can help you review, analyze, monitor, and report on the data. When your reporting requirements change, you can make minor adjustments to the Pivot Table, instead of starting a worksheet summary from scratch.

About the Apress Beginning Series

The Beginning series from Apress is the right choice to get the information you need to land that crucial entry-level job. These books will teach you a standard and important technology from the ground up because they are explicitly designed to take you from �novice to professional.� Youll start your journey by seeing what you need to knowbut without needless theory and filler. Youll build your skill set by learning how to put together real-world projects step by step. So whether your goal is your next career challenge or a new learning opportunity, the Beginning series from Apress will take you thereit is your trusted guide through unfamiliar territory!

Related Titles from Apress

  • Excel PivotTables Recipe Book: A Problem-Solution Approach
  • Beginning Excel What-If Data Analysis Tools: Getting Started with Goal Seek, Data Tables, Scenarios, and Solver
  • Beginning SharePoint with Excel: From Novice to Professional
  • Excel 2007: Beyond the Manual
  • Excel as Your Database
  • Definitive Guide to Excel VBA, Second Edition

دانلود کتاب «شروع PivotTables در Excel 2007: از مبتدی تا حرفه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.