کتاب الکترونیکی

یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها: مسئله ای خاص از شناخت و احساسات

Associative Learning of Likes and Dislikes: A Special Issue of Cognition and Emotion

دانلود کتاب Associative Learning of Likes and Dislikes: A Special Issue of Cognition and Emotion (به فارسی: یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها: مسئله ای خاص از شناخت و احساسات) نوشته شده توسط «Jan de Houwer – Frank Baeyens – Andy Field»


اطلاعات کتاب یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها: مسئله ای خاص از شناخت و احساسات

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: Jan de Houwer – Frank Baeyens – Andy Field

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 157

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1841699497 , 9781841699493 , 9780203024768

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها: مسئله ای خاص از شناخت و احساسات

فرض بر این است که ترجیحات در بسیاری از پدیده‌هایی که در روان‌شناسی یادگیری، روان‌شناسی اجتماعی، علم مصرف‌کننده، تحقیقات احساسات و روان‌شناسی بالینی مورد مطالعه قرار می‌گیرند، نقش مهمی دارند. با توجه به تأثیر گسترده ای که ترجیحات بر رفتار دارند، مهم است که بدانیم این دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها از کجا می آیند. اگرچه برخی از ترجیحات به صورت ژنتیکی تعیین می شوند، اما بیشتر آنها از یادگیری در طول زندگی فرد ناشی می شوند. در این شماره ویژه، ویراستاران بر روی یکی از این نوع یادگیری ها تمرکز می کنند: یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها، یعنی تغییراتی در دوست داشتن که به دلیل جفت شدن محرک ها است. مطالعات قبلی در مورد شرطی‌سازی ارزیابی نشان داده‌اند که جفت کردن یک محرک خنثی با یک محرک مثبت یا منفی عاطفی، علاقه به محرک خنثی اولیه را تغییر می‌دهد. مقالاتی که بخشی از این شماره ویژه هستند، ارتباط شرطی‌سازی ارزیابی را برای روان‌شناسی اجتماعی بررسی می‌کنند، داده‌های جدیدی در مورد تأثیر آگاهی اقتضایی، توجه، و آزمایش‌های خاموشی بر شرطی‌سازی ارزشی ارائه می‌دهند و بررسی می‌کنند که آیا محرک‌های جفتی می‌توانند منجر به انتقال هم شوند. خواص محرک غیرارزیابی


Preferences are assumed to play a crucial role in many phenomena that are studied in learning psychology, social psychology, consumer science, emotion research, and clinical psychology. Given the pervasive impact that preferences have on behaviour, it is important to know where these likes and dislikes come from. Although some preferences are genetically determined, most stem from learning that took place during the lifetime of the individual. In this special issue, the editors focus on one such type of learning: associative learning of likes and dislikes, that is, changes in liking that are due to the pairing of stimuli. Prior studies on evaluative conditioning have shown that pairing an affectively neutral stimulus with an affectively positive or negative stimulus will change the liking of the originally neutral stimulus. The papers that are part of this special issue explore the relevance of evaluative conditioning for social psychology, provide new data about the impact of contingency awareness, attention, and extinction trials on evaluative conditioning, and examine whether pairing stimuli can also result in the transfer of non-evaluative stimulus properties.

دانلود کتاب «یادگیری انجمنی دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها: مسئله ای خاص از شناخت و احساسات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.