کتاب الکترونیکی

ارزیابی عملکرد دانش‌آموز: بررسی هدف و محدودیت‌های آزمون

Assessing Student Performance: Exploring the Purpose and Limits of Testing

دانلود کتاب Assessing Student Performance: Exploring the Purpose and Limits of Testing (به فارسی: ارزیابی عملکرد دانش‌آموز: بررسی هدف و محدودیت‌های آزمون) نوشته شده توسط «Grant P. Wiggins»


اطلاعات کتاب ارزیابی عملکرد دانش‌آموز: بررسی هدف و محدودیت‌های آزمون

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass Inc Pub

نویسنده: Grant P. Wiggins

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1993

تعداد صفحه: 340

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 1555425925 , 9781555425920

توضیحات کتاب ارزیابی عملکرد دانش‌آموز: بررسی هدف و محدودیت‌های آزمون

(همچنین یک معلم…) این کتاب نقدی است تحریک آمیز از روشی که در حال حاضر تست و ارزشیابی در مدارس انجام می شود. ویگینز در بیان تضادهای ذاتی، اغلب نامرئی، بین اهداف اعلام شده ما به عنوان مربی و آنچه که واقعاً در حال آموزش و تقویت آن در روشی که در مورد آزمایش می‌رویم، برتر است. این کتاب به بهترین وجه می تواند خواننده را تحریک کند تا با دقت بیشتری درباره جایگاه ارزشیابی در برنامه درسی فکر کند. برای من، این باعث شد که درباره نحوه برنامه ریزی آزمون هایم تجدید نظر کنم، چه کارهایی می توانم انجام دهم تا دانش آموزان را تشویق کنم تا یاد بگیرند و به آنها اجازه بدهم نقاط قوت خود را نشان دهند و «سیستم» را از دیدگاه آگاهانه تر زیر سوال ببرم. با این حال، این یک کتاب وکالت است و به همین دلیل دارای اشکالاتی است. ویگینز در حمله به آنچه که اکنون داریم بهتر است تا پیشنهاد کند که چگونه می توان آن را تغییر داد *با توجه به شرایطی که اکثر ما تحت آن تدریس می کنیم.* او تمام بار را بر دوش معلمان می گذارد (او معلمانی را که در مورد دانش آموزان به عنوان مسئول برخی از آنها صحبت می کنند بسیار تحقیر می کند. بخشی از آموزش آن‌ها، بر عهده معلم است که به آن‌ها انگیزه بدهد) و تمرکز او بر تکرار مداوم، دانش‌آموزان با عملکرد برتر را در نظر نمی‌گیرد، فکر می‌کنم که واقعاً با ارزیابی‌های فعلی خوب عمل می‌کنند. با این حال، لازم نیست کل بسته را بخرید، تا مفاهیم، ​​تکنیک ها و دیدگاه های جدیدی را در این کتاب بیابید که شما را برانگیزد تا در مورد برخی از جنبه های آزمایش که اکثر ما بدیهی می دانیم تجدید نظر کنید، در حالی که به شما الهام می بخشد تا برخی از آنها را به کار ببرید. از این ایده های جدید در کلاس درس به روش های عملی.


(also a teacher…) This book is a provocative critique of the way that testing and assessment are currently handled in schools. Wiggins excels at teasing out the inherent, often invisible, contradictions between our stated goals as educators and what it is that we’re really teaching and reinforcing in the way we go about testing. This book is best at provoking the reader to think more carefully about the place of assessment in the curriculum; for me, it’s made me rethink how I plan my tests, what I could do differently to encourage students to learn and to allow them to display their strengths, and to question “the system” from a more informed standpoint. This is a book of advocacy, however, and as such it has flaws. Wiggins is better at attacking what we have now than suggesting how it might be changed *considering the conditions under which most of us teach.* He places the entire burden on teachers (he is extremely disparaging of teachers who talk about students as responsible for some part of their education; it’s up to the teacher to motivate them) and his focus on constant reiteration fails to consider the top-performing students, I think, who actually do well with current assessments. You don’t have to buy the whole package, however, to find new concepts, techniques and perspectives in this book that will provoke you to rethink some of the aspects of testing most of us take for granted, while giving you inspiration for applying some of these new ideas in the classroom in practical ways.

دانلود کتاب «ارزیابی عملکرد دانش‌آموز: بررسی هدف و محدودیت‌های آزمون»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.