کتاب الکترونیکی

بینش بازاریابی هنر: پویایی ایجاد و حفظ مخاطبان هنرهای نمایشی

Arts Marketing Insights: The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences

دانلود کتاب Arts Marketing Insights: The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences (به فارسی: بینش بازاریابی هنر: پویایی ایجاد و حفظ مخاطبان هنرهای نمایشی) نوشته شده توسط «Joanne Scheff Bernstein – Philip Kotler»


اطلاعات کتاب بینش بازاریابی هنر: پویایی ایجاد و حفظ مخاطبان هنرهای نمایشی

موضوع اصلی: ساخت و ساز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Joanne Scheff Bernstein – Philip Kotler

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 317

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0787978442

نوبت چاپ: 1st edition

توضیحات کتاب بینش بازاریابی هنر: پویایی ایجاد و حفظ مخاطبان هنرهای نمایشی

رفتار مخاطبان در اواسط دهه 1990 به طرز چشمگیری تغییر کرد. از آن زمان، مردم در خرید بلیط خودجوش‌تر شده‌اند و به‌طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند برنامه‌های خاصی را به جای خرید یک سری اشتراک انتخاب کنند. شرکت کنندگان هنر همچنین انتظار دارند خدمات مشتری پاسخگوتر از همیشه باشد. به دلیل این عوامل و عوامل دیگر، بسیاری از استراتژی‌های توسعه مخاطب که سازمان‌های هنری غیرانتفاعی را در گذشته پایدار می‌کردند، دیگر قابل اعتماد نیستند و بازاریابان هنرهای نمایشی در تلاش‌های خود برای ایجاد و حفظ مخاطبان خود با چالش‌های جدید زیادی روبرو هستند. سازمان های هنری باید یاد بگیرند که چگونه با تغییر سبک زندگی، نیازها، علایق و ترجیحات مخاطبان فعلی و بالقوه خود مرتبط باشند. Arts Marketing Insights به مدیران، اعضای هیئت مدیره، اساتید و دانشجویان رشته مدیریت هنری ایده ها و اطلاعاتی را که برای بازاریابی نیاز دارند ارائه می دهد. به طور موثر و کارآمد برای مشتریان امروز و آینده. در این کتاب، Joanne Scheff Bernstein به خوانندگان کمک می کند تا مخاطبان هنرهای نمایشی را درک کنند، تحقیق کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. او نشان می‌دهد که سازمان‌های هنری می‌توانند با گسترش معنای «مشتری ارزشمند» برای شامل خریداران تک‌بلیت سود ببرند. او در مورد برنامه ریزی بازاریابی بلندمدت راهنمایی ارائه می دهد و به خوانندگان کمک می کند تا بفهمند چگونه از اینترنت و ایمیل به عنوان کانال های بازاریابی قدرتمند استفاده کنند. برنشتاین مطالعات موردی و نمونه‌های واضحی را ارائه می‌کند که اصول استراتژیک او را در عمل از سازمان‌های بزرگ و کوچک در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و سایر کشورها نشان می‌دهد.


Audience behavior began to shift dramatically in the mid 1990s. Since then, people have become more spontaneous in purchasing tickets and increasingly prefer selecting specific programs to attend rather than buying a subscription series. Arts attenders also expect more responsive customer service than ever before. Because of these and other factors, many audience development strategies that sustained nonprofit arts organizations in the past are no longer dependable and performing arts marketers face many new challenges in their efforts to build and retain their audiences. Arts organizations must learn how to be relevant to the changing lifestyles, needs, interests, and preferences of their current and potential audiences.Arts Marketing Insights offers managers, board members, professors, and students of arts management the ideas and information they need to market effectively and efficiently to customers today and into the future. In this book, Joanne Scheff Bernstein helps readers to understand performing arts audiences, conduct research, and provide excellent customer service. She demonstrates that arts organizations can benefit by expanding the meaning of “valuable customer” to include single-ticket buyers. She offers guidance on long-range marketing planning and helps readers understand how to leverage the Internet and e-mail as powerful marketing channels. Bernstein presents vivid case studies and examples that illustrate her strategic principles in action from organizations large and small in the United States, Great Britain, Australia, and other countries.

دانلود کتاب «بینش بازاریابی هنر: پویایی ایجاد و حفظ مخاطبان هنرهای نمایشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.