کتاب الکترونیکی

کاربرد علم یادگیری

Applying the Science of Learning

دانلود کتاب Applying the Science of Learning (به فارسی: کاربرد علم یادگیری) نوشته شده توسط «Richard E. Mayer»


اطلاعات کتاب کاربرد علم یادگیری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson

نویسنده: Richard E. Mayer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 138

حجم فایل: 12.39 مگابایت

توضیحات کتاب کاربرد علم یادگیری

برای دانش آموزانی که در حال تحصیل در زمینه آموزش یا روانشناسی هستند، برای معلمان یا معلمان آینده، و برای طراحان آموزشی یا مربیان.

راهنمای مشخصی برای علم یادگیری، آموزش و ارزشیابی که با لحنی دوستانه نوشته شده و در قالبی پویا ارائه شده است.

فرض اساسی کاربرد علم یادگیری این است که مربیان در صورت درک فرآیندهایی که یادگیری دانش آموزان از طریق آنها انجام می شود، بهتر می توانند به دانش آموزان در یادگیری کمک کنند. در این متن روشن و مختصر چاپ اول، محقق روانشناسی تربیتی ریچارد مایر به خوانندگان می آموزد که چگونه علم یادگیری را از طریق درک روابط متقابل بین یادگیری، آموزش و ارزیابی به کار گیرند.

این متن مقدماتی با استفاده از پیشرفت‌های قابل توجه در تحقیقات یادگیری علمی در 25 سال گذشته، ویژگی‌های علم یادگیری را که بیشتر مرتبط با آموزش هستند، شناسایی می‌کند، نسخه‌های احتمالی این یافته‌ها را برای روش‌های آموزشی بررسی می‌کند، و اصول ضروری ارزیابی اثربخشی آموزشی را برجسته می‌کند. از طریق ارزیابی کاربرد علم یادگیری نیز در یک طراحی مدولار خوانا و با لحن محاوره ای ارائه شده است – چه به عنوان مکمل یک کتاب درسی اصلی و چه به عنوان کتاب درسی مستقل استفاده شود.

ویژگی ها:
– یک دیدگاه مختصر و متمرکز از زمینه که ایده های اساسی در یادگیری، آموزش و ارزشیابی را بدون غلبه بر دانش آموزان یا اتلاف کلمات پوشش می دهد.
– یک رویکرد مدولار و چند رسانه ای، مطالب درسی را در واحدهای دو صفحه ای با اهداف خاص، گرافیک مفید و طراحی خوشایند سازماندهی می کند که به خوانندگان کمک می کند هر مفهوم را سازماندهی و درک کنند.
– تأکید بر نوشتار واضح و ایده‌های مشخص، یادگیری را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کند، به ویژه با ارائه تعاریف واژگانی و مثال‌های خاص.
– لحن شخصی و دوستانه به جای سبک رسمی و آکادمیک، خواندن این کتاب را آسان تر و لذت بخش تر می کند. در حالی که تعداد کمی از منابع آکادمیک متن را به هم ریخته است، منابع کلیدی و خواندن های پیشنهادی در پایان هر بخش ارائه شده است.

درباره نویسنده:
ریچارد ای. مایر، استاد روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا است. زمینه های تحقیقاتی او شامل روانشناسی تربیتی و شناختی است. او جایزه E. L. Thorndike را برای موفقیت شغلی در روانشناسی تربیتی و جایزه مشارکت برجسته از کاربردهای روانشناسی در آموزش و پرورش از انجمن روانشناسی آمریکا دریافت کرد. او نویسنده مقالات متعدد و 23 کتاب، از جمله آموزش چند رسانه ای (کمبریج، 2009)، یادگیری و آموزش (پرنتیس هال، 2008)، آموزش الکترونیکی و علم آموزش (فایفر، 2008) با روث کلارک است.


For students studying education or psychology, for teachers or prospective teachers, and for instructional designers or instructors.

A concrete guide to the science of learning, instruction, and assessment written in a friendly tone and presented in a dynamic format.

The underlying premise of Applying the Science of Learning is that educators can better help students learn if they understand the processes through which student learning takes place. In this clear and concise first edition text, educational psychology scholar Richard Mayer teaches readers how to apply the science of learning through understanding the reciprocal relationships between learning, instruction, and assessment.

Utilizing the significant advances in scientific learning research over the last 25 years, this introductory text identifies the features of science of learning that are most relevant to education, explores the possible prescriptions of these findings for instructional methods, and highlights the essentials of evaluating instructional effectiveness through assessment. Applying the Science of Learning is also presented in an easy-to-read modular design and with a conversational tone ― making it particularly student-friendly, whether it is being used as a supplement to a core textbook or as a standalone course textbook.

Features:
– A concise and concentrated view of the field that covers the foundational ideas in learning, instruction, and assessment without overwhelming students or wasting words.
– A modular, multimedia approach organizes course material into two-page units with specific objectives, helpful graphics, and a welcoming design that helps readers organize and understand each concept.
– An emphasis on clear writing and concrete ideas makes learning easier for readers, especially by providing vocabulary definitions and specific examples.
– A personal and friendly tone instead of a formal, academic style make this book easier and more enjoyable to read. While few academic references clutter the text, key references and suggested readings are provided at the end of each section.

About the Author:
Richard E. Mayer is Professor of Psychology at the University of California, Santa Barbara. His research interests include educational and cognitive psychology. He received the E. L. Thorndike Award for career achievement in educational psychology and the Distinguished Contribution of Applications of Psychology to Education and Training Award from the American Psychological Association. He is the author of numerous publications and 23 books, including Multimedia Learning (Cambridge, 2009), Learning and Instruction (Prentice Hall, 2008), E-Learning and the Science of Instruction (Pfeiffer, 2008) with Ruth Clark.

دانلود کتاب «کاربرد علم یادگیری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید