کتاب الکترونیکی

بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک هایی برای ایجاد خاطرات شرکتی

Applying Knowledge Management: Techniques for Building Corporate Memories

دانلود کتاب Applying Knowledge Management: Techniques for Building Corporate Memories (به فارسی: بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک هایی برای ایجاد خاطرات شرکتی) نوشته شده توسط «Ian Watson»


اطلاعات کتاب بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک هایی برای ایجاد خاطرات شرکتی

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Ian Watson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 277

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9781558607606 , 1-55860-760-9

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک هایی برای ایجاد خاطرات شرکتی

جمع آوری و توزیع عمده دانش در سی سال گذشته نیاز بی سابقه ای را برای سازمان ها به مدیریت دارایی های دانشی خود ایجاد کرده است. مدیریت دانش (KM) این نیاز را با کمک به سازمان برای استفاده از منابع اطلاعاتی و دارایی های دانش خود با “به خاطر سپردن” و به کارگیری تجربه خود برطرف می کند. KM شامل اکتساب، ذخیره سازی، بازیابی، کاربرد، تولید و بررسی دارایی های دانش یک سازمان به روشی کنترل شده است. امروزه سازمان ها KM را در سراسر سیستم های خود از مدیریت اطلاعات گرفته تا بازاریابی و منابع انسانی به کار می گیرند. بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک‌های ایجاد خاطرات شرکتی به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا استدلال مبتنی بر مورد (CBR) برای KM بسیار مناسب است. CBR را می توان برای تطبیق راه حل هایی که در ابتدا برای حل مشکلات در گذشته طراحی شده بودند، برای رسیدگی به مشکلات جدید پیش روی سازمان استفاده کرد. این کتاب به وضوح نشان می دهد که چگونه CBR می تواند با موفقیت در مسائل KM با ارائه چندین مطالعه موردی عمیق اعمال شود. ایان واتسون، محقق معروف استدلال مبتنی بر مورد و نویسنده کتاب مقدماتی Applying CBR: Techniques for Enterprise Systems این کتاب را به طور خاص برای مدیران فناوری اطلاعات و توسعه دهندگان سیستم های مدیریت دانش نوشته است. * 7 کاربرد دنیای واقعی سیستم های مدیریت دانش را ارائه می دهد که از تکنیک های استدلال مبتنی بر مورد استفاده می کنند. * اطلاعات فنی مورد نیاز برای پیاده سازی سیستم مدیریت دانش را ارائه می دهد. * بینش هایی را در مورد توسعه برنامه های کاربردی KM CBR تجاری ارائه می دهد * شامل اطلاعات مربوط به فروشندگان نرم افزار CBR، مشاوران CBR و فروشندگان ارزش افزوده است.


The wholesale capture and distribution of knowledge over the last thirty years has created an unprecedented need for organizations to manage their knowledge assets. Knowledge Management (KM) addresses this need by helping an organization to leverage its information resources and knowledge assets by “remembering” and applying its experience. KM involves the acquisition, storage, retrieval, application, generation, and review of the knowledge assets of an organization in a controlled way. Today, organizations are applying KM throughout their systems, from information management to marketing to human resources. Applying Knowledge Management: Techniques for Building Corporate Memories examines why case-based reasoning (CBR) is so well suited for KM. CBR can be used to adapt solutions originally designed to solve problems in the past, to address new problems faced by the organization. This book clearly demonstrates how CBR can be successfully applied to KM problems by presenting several in-depth case-studies. Ian Watson, a well-known researcher in case-based reasoning and author of the introductory book, Applying CBR: Techniques for Enterprise Systems has written this book specifically for IT managers and knowledge management system developers. * Provides 7 real-world applications of knowledge management systems that use case-based reasoning techniques. * Presents the technical information needed to implement a knowledge management system. * Offers insights into the development of commercial KM CBR applications * Includes information on CBR software vendors, CBR consultants and value added resellers

دانلود کتاب «بکارگیری مدیریت دانش: تکنیک هایی برای ایجاد خاطرات شرکتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.