کتاب الکترونیکی

کتاب بهترین تمرین مدیریت خشم: کنترل خشم قبل از اینکه شما را کنترل کند، تکنیک ها و تمرین های اثبات شده مدیریت خشم

Anger Management Best Practice Handbook: Controlling Anger Before it Controls You, Anger Management Proven Techniques and Excercises

دانلود کتاب Anger Management Best Practice Handbook: Controlling Anger Before it Controls You, Anger Management Proven Techniques and Excercises (به فارسی: کتاب بهترین تمرین مدیریت خشم: کنترل خشم قبل از اینکه شما را کنترل کند، تکنیک ها و تمرین های اثبات شده مدیریت خشم) نوشته شده توسط «Jessalyn Woodruff»


اطلاعات کتاب کتاب بهترین تمرین مدیریت خشم: کنترل خشم قبل از اینکه شما را کنترل کند، تکنیک ها و تمرین های اثبات شده مدیریت خشم

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Emereo Pty Ltd

نویسنده: Jessalyn Woodruff

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 122

حجم فایل: 3.78 مگابایت

کد کتاب: 1921523956 , 9781921523953

توضیحات کتاب کتاب بهترین تمرین مدیریت خشم: کنترل خشم قبل از اینکه شما را کنترل کند، تکنیک ها و تمرین های اثبات شده مدیریت خشم

این کتاب تمام روش‌های مدیریت خشم را برای یک رویکرد متعادل برای مدیریت خشم پوشش می‌دهد، که هم احساسات را کنترل می‌کند و هم به احساسات اجازه می‌دهد تا خود را به شیوه‌ای سالم بیان کنند. برخی از توصیف‌های اعمال مدیریت خشم که برای مدیریت و کنترل خشم از طریق فعالیت‌های این کتاب یاد می‌گیرید عبارتند از:

* مستقیم، مانند کتک نزنید، رفتار قابل مشاهده و آشکار، استفاده از زبان بدن برای نشان دادن احساسات به وضوح و صادقانه، عصبانیت متوجه افراد مربوطه است.

* افتخارآمیز، مانند آشکار ساختن مبانی اخلاقی روشن برای خشم، آمادگی برای استدلال در مورد خود، هرگز استفاده از دستکاری یا باج‌گیری عاطفی، هرگز سوء استفاده از حقوق اولیه انسانی دیگران، هرگز ناعادلانه آسیب رساندن به افراد ضعیف یا بی دفاع، مسئولیت اعمال.

* متمرکز، مانند چسبیدن به موضوع مورد توجه، عدم مطرح کردن مطالب نامربوط.

* مداوم، مانند تکرار بیان احساس در مشاجره بارها و بارها، ایستادن بر موضع خود، دفاع شخصی.

* شجاعت، مانند ریسک‌های حساب شده، تحمل ناراحتی کوتاه‌مدت برای سود بلندمدت، به خطر انداختن نارضایتی برخی از افراد در مواقعی، رهبری کردن، عدم ترس از خشم دیگران، ایستادن در بیرون از جمعیت. و داشتن تفاوت ها با استفاده از مهارت های محافظت از خود.

* پرشور، مانند استفاده از تمام قدرت بدن برای نشان دادن شدت احساس، هیجان زده و با انگیزه بودن، عمل کردن پویا و پرانرژی، آغازگر تغییر، نشان دادن مراقبت پرشور، محافظه‌کارانه شدید، مشتاق کردن دیگران.

* خلاق، مانند فکر کردن سریع، استفاده از هوش بیشتر، ارائه خود به خود با ایده های جدید و دیدگاه های جدید در مورد موضوعات.

* بخشش، مانند نشان دادن تمایل به شنیدن خشم و نارضایتی دیگران، نشان دادن توانایی پاک کردن قواره به محض ابراز خشم.

* گوش دادن به آنچه به شما گفته می شود. خشم یک فیلتر خصومت ایجاد می کند، و اغلب همه چیزهایی که می شنوید دارای لحن منفی است.

یکی از مهارت‌های رایج این کتاب و اکثر برنامه‌های مدیریت خشم، یادگیری تکنیک‌های ارتباط قاطعانه است. ارتباط قاطعانه استفاده مناسب از ابراز احساسات و نیازها بدون توهین یا سلب حقوق دیگران است. معمولاً با استفاده از عبارات “I” و سپس یک عبارت نیاز شروع می شود. به عنوان مثال، «وقتی در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنید، احساس ناراحتی می کنم. امیدوارم بتوانید متفکرتر باشید و بدانید دفعه بعد چه چیزهایی را باید و چه چیزی را نباید بگویید.”

برای مثال، با توجه به خشم بین فردی، این کتاب توصیه می‌کند که افراد در گرماگرم لحظه‌های عصبانیت سعی کنند ببینند آیا می‌توانند بفهمند عامل مورد ادعا از کجا آمده است یا خیر. همدلی در هنگام عصبانیت بسیار دشوار است اما می تواند همه چیز را در دنیا ایجاد کند. گرفتن نقطه نظرات طرف مقابل در هنگام خشم می تواند آزاردهنده باشد، اما با تمرین می تواند به طبیعت دوم تبدیل شود.

مسئله اصلی مدیریت خشم این است که خشم به عنوان یک فرافکنی نادرست ذهن تلقی می شود تا بصیرت بتواند در نهایت ذهن را اصلاح کند و خشم را به طور کامل از بین ببرد. این کتاب به شما کمک می کند تا این بینش را به دست آورید.


This book covers all the Methods of Anger Management for a balanced approach to managing anger, which both controls the emotion and allows the emotion to express itself in a healthy way. Some descriptions of actions of anger management you’ll learn to manage and control anger through activities within this book are:

* Direct, such as not beating around the bush, making behaviour visible and conspicuous, using body language to indicate feelings clearly and honestly, anger directed at persons concerned.

* Honorable, such as making it apparent that there is some clear moral basis for the anger, being prepared to argue your case, never using manipulation or emotional blackmail, never abusing another person’s basic human rights, never unfairly hurting the weak or defenseless, taking responsibility for actions.

* Focused, such as sticking to the issue of concern, not bringing up irrelevant material.

* Persistent, such as repeating the expression of feeling in the argument over and over again, standing your ground, self defense.

* Courageous, such as taking calculated risks, enduring short term discomfort for long term gain, risking displeasure of some people some of the time, taking the lead, not showing fear of other’s anger, standing outside the crowd and owning up to differences, using self-protective skills.

* Passionate, such as using full power of the body to show intensity of feeling, being excited and motivated, acting dynamically and energetically, initiating change, showing fervent caring, being fiercely protective, enthusing others.

* Creative, such as thinking quickly, using more wit, spontaneously coming up with new ideas and new views on subjects.

* Forgiving, such as demonstrating a willingness to hear other people’s anger and grievances, showing an ability to wipe the slate clean once anger has been expressed.

* Listening, to what is being said to you. Anger creates a hostility filter, and often all you can hear is negatively toned.

A common skill this book and most anger management programs teach is learning assertive communication techniques. Assertive communication is the appropriate use of expressing feelings and needs without offending or taking away the rights of others. It is typically started with the use of “I” statements followed by a need statement. For example, “I feel upset when you don’t take my feelings into consideration when you talk about your past relationships. I hope you can be more thoughtful and know what you should and should not say the next time.”

With regard to interpersonal anger for example, this book recommends that people try, in the heat of an angry moment, to see if they can understand where the alleged perpetrator is coming from. Empathy is very difficult when one is angry but it can make all the difference in the world. Taking the other person’s point of view can be excruciating when in the throes of anger, but with practice it can become second nature.

The main issue of anger management is that anger is regarded as an incorrect projection of the mind, so that insight can ultimately correct the mind and eliminate anger completely. This book helps you gain that insight.

دانلود کتاب «کتاب بهترین تمرین مدیریت خشم: کنترل خشم قبل از اینکه شما را کنترل کند، تکنیک ها و تمرین های اثبات شده مدیریت خشم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید