کتاب الکترونیکی

مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های سه بعدی خلاقانه

An introduction to computer graphics and creative 3-D environments

دانلود کتاب An introduction to computer graphics and creative 3-D environments (به فارسی: مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های سه بعدی خلاقانه) نوشته شده توسط «Barry G. Blundell»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های سه بعدی خلاقانه

موضوع اصلی: بوم شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Barry G. Blundell

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 509

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 1848000413 , 9781848000414

نوبت چاپ: 1st Edition.

توضیحات کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های سه بعدی خلاقانه

این کتاب اصول گرافیک کامپیوتری دو بعدی و سه بعدی را معرفی می کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از فناوری‌های نوظهور و خلاقانه نمایش سه‌بعدی، از جمله سیستم‌های استریوسکوپی، واقعیت مجازی فراگیر، حجمی، متغیر کانونی، و موارد دیگر توضیح داده شده است.

تعامل جنبه حیاتی گرافیک کامپیوتری مدرن و مسائل است. در مورد تعامل (از جمله بازخورد لمسی) بحث شده است. همراه با کتاب عینک های آناگلیف، استریوسکوپی، و عینک تماشای پولفریچ است. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: – ریاضیات ضروری، – تکنیک های گرافیکی حیاتی دو بعدی و سه بعدی، – ویژگی های کلیدی گرافیک، – خط لوله، – تکنیک های نمایش و تعامل، – نقاط عطف تاریخی مهم.

طراحی شده برای یک متن آموزشی اصلی در سطح کارشناسی باشد، برای دانش‌آموزان با پیشینه‌های گسترده قابل دسترسی باشد، تنها یک مبنای ابتدایی در ریاضیات فرض می‌شود که ریاضیات کلیدی ارائه شده است. فعالیت های منظم «Over to You» گنجانده شده است و هر فصل با سؤالات مرور و بحث به پایان می رسد.


This book introduces the fundamentals of 2-D and 3-D computer graphics. Additionally, a range of emerging, creative 3-D display technologies are described, including stereoscopic systems, immersive virtual reality, volumetric, varifocal, and others.

Interaction is a vital aspect of modern computer graphics, and issues concerning interaction (including haptic feedback) are discussed. Included with the book are anaglyph, stereoscopic, and Pulfrich viewing glasses. Topics covered include: – essential mathematics, – vital 2-D and 3-D graphics techniques, – key features of the graphics, – pipeline, – display and interaction techniques, – important historical milestones.

Designed to be a core teaching text at the undergraduate level, accessible to students with wide-ranging backgrounds, only an elementary grounding in mathematics is assumed as key maths is provided. Regular ‘Over to You’ activities are included, and each chapter concludes with review and discussion questions.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های سه بعدی خلاقانه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.