کتاب الکترونیکی

تجارت الکترونیک با واسطه عامل II: به سوی سیستم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر عامل نسل بعدی

Agent Mediated Electronic Commerce II: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems

دانلود کتاب Agent Mediated Electronic Commerce II: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (به فارسی: تجارت الکترونیک با واسطه عامل II: به سوی سیستم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر عامل نسل بعدی) نوشته شده توسط «Amy R. Greenwald – Jeffrey O. Kephart (auth.) – Alexandros Moukas – Fredrik Ygge – Carles Sierra (eds.)»


اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه عامل II: به سوی سیستم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر عامل نسل بعدی

موضوع اصلی: تجارت الکترونیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Amy R. Greenwald – Jeffrey O. Kephart (auth.) – Alexandros Moukas – Fredrik Ygge – Carles Sierra (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 242

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 3540677739 , 9783540677734

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه عامل II: به سوی سیستم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر عامل نسل بعدی

اینترنت در حال ایجاد بسیاری از بازارهای جدید است و تجارت الکترونیک بسیاری از قراردادهای بازار را تغییر می دهد. نه تنها شیوه‌های تجاری قدیمی با شرایط جدید فوری که توسط شبکه‌های جهانی ایجاد شده است، سازگار می‌شوند، بلکه محصولات و خدمات جدید و همچنین شیوه‌های جدید شروع به ظهور کرده‌اند. در حال حاضر شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد فناوری‌های مبتنی بر عامل برای این پیشرفت‌ها حیاتی خواهند بود. با این حال، بسیاری از جنبه های نظری، تکنولوژیکی، جامعه شناختی و حقوقی باید قبل از تبدیل شدن به چنین فرصت هایی به واقعیت مهم مورد توجه قرار گیرند. علاوه بر ساده‌سازی تراکنش‌های سنتی، نمایندگان انواع جدیدی از تراکنش‌ها را فعال می‌کنند. به عنوان مثال، بازاریابی یک به یک گریزان زمانی که عوامل مصرف کننده اطلاعات جمعیتی مصرف کننده را جمع آوری کرده و به اشتراک می گذارند (یا می فروشند) بیشتر می شود. قیمت ها و سایر ابعاد معاملات دیگر نیازی به تثبیت ندارند. نمایندگان فروش می توانند به صورت پویا پیشنهادات تجاری را برای هر مصرف کننده تنظیم کنند. صرفه جویی در مقیاس در بازارهای جدید زمانی امکان پذیر می شود که نمایندگان بر روی قراردادهای خاص داوری مذاکره کنند. روابط تجاری پویا باعث ایجاد سازمان‌های رقابتی‌تر می‌شود. این فرصت های جدید همراه با کاهش قابل توجه هزینه های مبادله است که تجارت الکترونیک را متحول می کند.


The Internet is spawning many new markets and electronic commerce is changing many market conventions. Not only are old commercial practices being adapted to the new conditions of immediacy brought forth by the global networks, but new products and services, as well as new practices, are beginning to appear. There is already ample evidence that agent-based technologies will be crucial for these – velopments. However many theoretical, technological, sociological, and legal – pects will need to be addressed before such opportunities become a significant reality. In addition to streamlining traditional transactions, agents enable new types of transactions. For example, the elusive one-to-one marketing becomes more of a – ality when consumer agents capture and share (or sell) consumer demographics. Prices and other transaction dimensions need no longer to be fixed; selling agents can dynamically tailor merchant offerings to each consumer. Economies of scale become feasible in new markets when agents negotiate on special arbitration c- tracts. Dynamic business relationships will give rise to more competitively agile organizations. It is these new opportunities combined with substantial reduction in transaction costs that will revolutionize electronic commerce.

دانلود کتاب «تجارت الکترونیک با واسطه عامل II: به سوی سیستم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر عامل نسل بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.