دانلود کتاب Advertising and the Mind of the Consumer (به فارسی: تبلیغات و ذهن مصرف کننده) نوشته شده توسط «Max Sutherland»
اطلاعات کتاب تبلیغات و ذهن مصرف کننده
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allen & Unwin
نویسنده: Max Sutherland
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 379
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 1741755999 , 9781741755992
نوبت چاپ: Third edition
توضیحات کتاب تبلیغات و ذهن مصرف کننده
تبلیغات یک نیروی ثابت و همیشه حاضر است، اما نحوه عملکرد آن همچنان یک راز است. این راهنمای کاملاً بهروز شده از یک متخصص داخلی، اسرار رهبری یک کمپین موفق را در طیف گستردهای از رسانهها، از جمله وب، آشکار میکند. با استفاده از بسیاری از تبلیغات بین المللی معروف به عنوان نمونه، عملکرد ذهن مصرف کننده را آشکار می کند و دلایل موفقیت و شکست کمپین های تبلیغاتی مختلف را توضیح می دهد. بیش از یک کتاب ساده ترفندها، این نگاهی به عوامل روانشناختی و تدارکاتی است که باعث می شود تبلیغات برای عوامل تبلیغاتی، بازاریابان و دانشجویان تبلیغات و رفتار مصرف کننده ایده آل باشد.
دانلود کتاب «تبلیغات و ذهن مصرف کننده»