کتاب الکترونیکی

تبلیغات و ذهن مصرف کننده

Advertising and the Mind of the Consumer

دانلود کتاب Advertising and the Mind of the Consumer (به فارسی: تبلیغات و ذهن مصرف کننده) نوشته شده توسط «Max Sutherland»


اطلاعات کتاب تبلیغات و ذهن مصرف کننده

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Allen & Unwin

نویسنده: Max Sutherland

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 379

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1741755999 , 9781741755992

نوبت چاپ: Third edition

توضیحات کتاب تبلیغات و ذهن مصرف کننده

تبلیغات یک نیروی ثابت و همیشه حاضر است، اما نحوه عملکرد آن همچنان یک راز است. این راهنمای کاملاً به‌روز شده از یک متخصص داخلی، اسرار رهبری یک کمپین موفق را در طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها، از جمله وب، آشکار می‌کند. با استفاده از بسیاری از تبلیغات بین المللی معروف به عنوان نمونه، عملکرد ذهن مصرف کننده را آشکار می کند و دلایل موفقیت و شکست کمپین های تبلیغاتی مختلف را توضیح می دهد. بیش از یک کتاب ساده ترفندها، این نگاهی به عوامل روانشناختی و تدارکاتی است که باعث می شود تبلیغات برای عوامل تبلیغاتی، بازاریابان و دانشجویان تبلیغات و رفتار مصرف کننده ایده آل باشد.


Advertising is an established and ever-present force and yet just how it works continues to be something of a mystery. From an industry insider, this fully-updated guide unveils the secrets of leading a successful campaign over a wide range of media, including the web. Drawing on many well-known international ads as examples, it reveals the workings of the mind of the consumer and explains the reasons for the successes and failures of various advertising campaigns. More than just a how-to book of tricks, this is a look at the psychological and logistical factors that make advertisements work that is ideal for advertising agents, marketers, and students of advertising and consumer behavior.

دانلود کتاب «تبلیغات و ذهن مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.