کتاب الکترونیکی

پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد 2

Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2

دانلود کتاب Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2 (به فارسی: پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد 2) نوشته شده توسط «Marios C. Angelides – Phivos Mylonas – Manolis Wallace»


اطلاعات کتاب پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد 2

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Auerbach Publications

نویسنده: Marios C. Angelides – Phivos Mylonas – Manolis Wallace

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 290

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 1420076647 , 9781420076646 , 9781420052855 , 9781420087840 , 9781420065503 , 9781420045697

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد 2

ظهور موتورهای جستجوی محتوا و متن آگاه، که نه تنها جستجو و تحویل را شخصی می کنند، بلکه محتوا را نیز شخصی می کنند، باعث ظهور زیرساخت های جدیدی شده است که قادر به انتقال همه جا سرتاسر محتوای چند رسانه ای شخصی شده به هر دستگاهی هستند. در هر شبکه در هر زمان. شخصی سازی و تطبیق محتوا مستلزم پردازش محتوا و شناخت الگوهای رفتاری کاربران از سوی دیگر است. شخصی‌سازی و تطبیق محتوای معنایی چند رسانه‌ای، برنامه‌های کاربردی را قادر می‌سازد تا تصمیمات هوشمندانه‌ای را در مورد این محتوا به‌موقع اتخاذ کنند، که به نوبه خود تعامل با محتوای چندرسانه‌ای را به تجربه‌ای فردی و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. با برجسته کردن ماهیت متغیر این حوزه، پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد دوم وضعیت هنر، پیشرفت‌های اخیر و چشم‌اندازهای آینده برای انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی را مورد بحث قرار می‌دهد.

موضوعات عبارتند از:

  • مدلسازی محتوای مشارکتی
  • استخراج خودکار ویژگی های محتوا در مدل های محتوا
  • زبان های معنایی برای توصیف محتوا
  • تطبیق محتوای ویدیویی
  • بازیابی محتوای ویدئویی تطبیقی
  • تشخیص شباهت محتوا
  • پادکست محتوای شخصی
  • تعامل وب تطبیقی

از آنجایی که ارائه دهندگان محتوا و خدمات ارزش خدمات جدید و بازارهای جدید را تشخیص می دهند، روی فناوری هایی سرمایه گذاری می کنند که محتوا را تطبیق داده و شخصی سازی می کند. صنعت، در پاسخ، استانداردهای جدیدی مانند MPEG-7، MPEG21، و VC-1 را منتشر کرده است که انتشار رسانه های معنایی، انطباق و شخصی سازی را امکان پذیر می کند. در نتیجه، طیف وسیعی از کاربردها در بسیاری از بخش‌های صنعت مانند موسیقی، فیلم، بازی، تلویزیون و ورزش در حال ظهور هستند. این کتاب با گردآوری بینش محققان و پزشکان، نمونه‌ای از آخرین تفکر در این زمینه را ارائه می‌دهد.


The emergence of content- and context-aware search engines, which not only personalize searching and delivery but also the content, has caused the emergence of new infrastructures capable of end-to-end ubiquitous transmission of personalized multimedia content to any device on any network at any time. Personalizing and adapting content requires processing of content and recognizing patterns in users’ behaviour on the other. Personalizing and adapting the semantic content of multimedia enables applications to make just-in-time intelligent decisions regarding this content, which in turn makes interaction with the multimedia content an individual and individually rewarding experience. Highlighting the changing nature of the field, Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume Two discusses the state of the art, recent advances, and future outlooks for semantic media adaptation and personalization.

Topics include:

  • Collaborative Content Modeling
  • Automatic Content Feature Extraction to Content Models
  • Semantic Languages for Content Description
  • Video Content Adaptation
  • Adaptive Video Content Retrieval
  • Content Similarity Detection
  • Personalized Content Podcasting
  • Adaptive Web Interaction

As content and service providers recognize the value of new services and new markets, they will invest in technologies that adapt and personalize content. Industry, in response, has released new standards such as MPEG-7, MPEG21, and VC-1 that enable propagation of semantic media, adaptation, and personalization. Consequently, a broad range of applications are emerging across many industry sectors, such as music, film, games, television, and sports. Bringing together insight from researchers and practitioners, this book provides a sampling of the latest thinking in the field.

دانلود کتاب «پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد 2»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.