دانلود کتاب Advances in Electronic Marketing (به فارسی: پیشرفت در بازاریابی الکترونیکی) نوشته شده توسط «Irvine – III Clarke – Theresa B. Flaherty»
اطلاعات کتاب پیشرفت در بازاریابی الکترونیکی
موضوع اصلی: تجارت الکترونیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Idea Group Pub
نویسنده: Irvine – III Clarke – Theresa B. Flaherty
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 337
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9781591403210 , 9781591403234 , 1591403219 , 1591403235 , 1591403227
توضیحات کتاب پیشرفت در بازاریابی الکترونیکی
امروزه سازمان ها با استفاده از روش های بازاریابی الکترونیکی در استراتژی خود با چالش های زیادی روبرو هستند. پیشرفتها در بازاریابی الکترونیکی این چالشها را در سه موضوع اصلی بررسی میکند: محیط جهانی، حوزه استراتژیک/فناوری و رفتار خریدار مصرفکنندگان آنلاین. هر فصل مسائل مهم، کاربردهای عملی و راه حل های مرتبط را برای بازاریاب الکترونیکی مطرح می کند. پیشرفتها در بازاریابی الکترونیکی نه تنها به بازاریابی اینترنتی و وب جهانی میپردازد، بلکه به سایر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی مانند سیستمهای اطلاعات جغرافیایی، بازاریابی پایگاه داده و تبلیغات موبایلی نیز میپردازد. این کتاب منبعی به روز از دانش در مورد روش های بازاریابی الکترونیکی را در اختیار محققان و متخصصان قرار می دهد.
دانلود کتاب «پیشرفت در بازاریابی الکترونیکی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.