کتاب الکترونیکی

نورپردازی و مواد پیشرفته با سایه بان

Advanced Lighting and Materials with Shaders

دانلود کتاب Advanced Lighting and Materials with Shaders (به فارسی: نورپردازی و مواد پیشرفته با سایه بان) نوشته شده توسط «Kelly Dempski – Emmanuel Viale»


اطلاعات کتاب نورپردازی و مواد پیشرفته با سایه بان

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing

نویسنده: Kelly Dempski – Emmanuel Viale

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 361

حجم کتاب: 15 مگابایت

کد کتاب: 9781556222924 , 1-55622-292-0

توضیحات کتاب نورپردازی و مواد پیشرفته با سایه بان

دنیای اطراف ما مملو از جلوه های نوری ظریف است، اما تا همین اواخر امکان تکرار این جلوه های دنیای واقعی در بازی های رایانه ای وجود نداشت، زیرا سخت افزارهای گرافیکی مصرف کننده محدودیت هایی دارند. Advanced Lighting and Materials with Shaders اصول تئوری نورپردازی را توضیح می دهد و چگونگی ایجاد نورپردازی واقع گرایانه را توضیح می دهد که از قابلیت های سخت افزار مدرن استفاده کامل می کند. موضوعات شامل فیزیک نور، ردیابی پرتوها و تکنیک‌های مرتبط، اشیا و مواد، مدل‌های نورپردازی و بازتاب، اجرای نورها در سایه‌زن‌ها، نورپردازی هارمونیک کروی، هارمونیک‌های کروی در دایرکت ایکس و رادیوزیته بلادرنگ است. با خواندن این متن، شما: فیزیک زیربنایی نور و انرژی را درک خواهید کرد. در مورد ویژگی های بصری مواد مختلف و نحوه مدل سازی آنها برای گرافیک های بلادرنگ بیاموزید. با مدل های مختلف نورپردازی آشنا شوید. کشف کنید که چگونه تکنیک‌های بلادرنگ با ردیابی پرتو مقایسه می‌شوند. یاد بگیرید که از اجرای سایه زن ارائه شده برای پیاده سازی نورها و مواد واقعی در زمان واقعی استفاده کنید.


The world around us is filled with subtle lighting effects, but until recently it was not possible to duplicate these real-world effects in computer games because of the limits of consumer graphics hardware. Advanced Lighting and Materials with Shaders explains the principles of lighting theory and discusses how to create realistic lighting that takes full advantage of the capabilities of modern hardware. Topics include the physics of light, raytracing and related techniques, objects and materials, lighting and reflectance models, implementing lights in shaders, spherical harmonic lighting, spherical harmonics in DirectX, and real-time radiosity. Upon reading this text, you will: Understand the underlying physics of light and energy. Learn about the visual features of different materials and how they can be modeled for real-time graphics. Find out about the different lighting models. Discover how real-time techniques compare to ray tracing. Learn to use the provided shader implementations to implement lights and realistic materials in real time.

دانلود کتاب «نورپردازی و مواد پیشرفته با سایه بان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.