کتاب الکترونیکی

حساب دیفرانسیل و انتگرال پیشرفته

Advanced Calculus

دانلود کتاب Advanced Calculus (به فارسی: حساب دیفرانسیل و انتگرال پیشرفته) نوشته شده توسط «Robert Creighton Buck – Ellen F. Buck»


اطلاعات کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال پیشرفته

موضوع اصلی: تحلیل و بررسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mcgraw-Hill College

نویسنده: Robert Creighton Buck – Ellen F. Buck

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1978

تعداد صفحه: 636

حجم کتاب: 24 مگابایت

کد کتاب: 9780070087286 , 0-07-008728-8

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال پیشرفته

ناشر جدید! نسخه اصلاح شده! این متن به خوبی سازماندهی شده و به وضوح نوشته شده با نشان دادن تکنیک های تحلیلی و عددی برای حمله به مسائل در کاربرد ریاضیات، رابطه منطقی و نمادهای اساسی تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. باک تجزیه و تحلیل را نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک موضوع در جای خود مورد بحث قرار می دهد. این جلد مهارت‌سازی دانش‌آموزان را با زبان، مفاهیم و قضایای استاندارد تحلیل آشنا می‌کند و آنها را برای خواندن ادبیات ریاضی به تنهایی آماده می‌کند. این متن بخش‌های خاصی از حساب ابتدایی را بازبینی می‌کند و رویکردی نظام‌مند و مدرن به حساب دیفرانسیل و انتگرال توابع و تبدیل‌ها در چندین متغیر، از جمله مقدمه‌ای بر نظریه اشکال دیفرانسیل، ارائه می‌دهد. این مطالب به گونه‌ای طراحی شده است که برای دانش‌آموزانی که علایقشان به تحقیق در ریاضیات یا کاربردهای آن گرایش دارد، مفید باشد.


New publisher! Corrected version! Demonstrating analytical and numerical techniques for attacking problems in the application of mathematics, this well-organized, clearly written text presents the logical relationship and fundamental notations of analysis. Buck discusses analysis not solely as a tool, but as a subject in its own right. This skill-building volume familiarizes students with the language, concepts, and standard theorems of analysis, preparing them to read the mathematical literature on their own. The text revisits certain portions of elementary calculus and gives a systematic, modern approach to the differential and integral calculus of functions and transformations in several variables, including an introduction to the theory of differential forms. The material is structured to benefit those students whose interests lean toward either research in mathematics or its applications.

دانلود کتاب «حساب دیفرانسیل و انتگرال پیشرفته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.