کتاب الکترونیکی

Adobe Acrobat 7 در آفیس

Adobe Acrobat 7 in the Office

دانلود کتاب Adobe Acrobat 7 in the Office (به فارسی: Adobe Acrobat 7 در آفیس) نوشته شده توسط «Donna L. Baker»


اطلاعات کتاب Adobe Acrobat 7 در آفیس

موضوع اصلی: نرم افزار: محصولات Adobe

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Adobe Press

نویسنده: Donna L. Baker

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 424

حجم کتاب: 28 مگابایت

کد کتاب: 0321321820 , 9780321321824

توضیحات کتاب Adobe Acrobat 7 در آفیس

Acrobat با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های همکاری مایکروسافت آفیس (به‌علاوه امکان بررسی و اظهار نظر در مورد اسناد Acrobat Procreated فقط با استفاده از Reader)، دیگر فقط برای حرفه‌ای‌های پیش از چاپ و خلاق نیست. Acrobat می تواند گردش کار را در انواع تنظیمات تجاری ساده کند. تنها چیزی که نیاز دارید این راهنمای مفید است تا این کاربردها را مشخص کنید و به شما نشان دهد که چگونه می توانید آکروبات را به کار ببندید تا زندگی خود را آسان تر کنید! در این صفحات، نویسنده باسابقه Donna L. Baker از مطالعات موردی و مثال‌های واقعی استفاده می‌کند تا به شما نشان دهد چگونه از Acrobat برای همه چیز، از ارسال امن اسناد گرفته تا ایجاد فرم‌ها و ساختن ارائه‌ها، استفاده کنید. هر مطالعه موردی کارآمدترین روش‌های تبدیل اسناد منبع به اسناد PDF را شرح می‌دهد و چگونگی و چرایی استفاده از آکروبات را در موقعیت‌های خاص از ایجاد گزارش سالانه تا راه‌اندازی یک سیستم سفارش ایمیل برای یک رستوران بیرون‌بر را نشان می‌دهد. نحوه ایجاد آرشیو از رشته های ایمیل Outlook، مدیریت بازخورد اسناد، جاسازی فونت ها و موارد دیگر را در مسیر مهارت Acrobat خواهید آموخت.


Offering a raft of Microsoft Office collaboration features (plus the ability to review and comment on Acrobat Procreated documents using just Reader), Acrobat is no longer just for pre-press and creative professionals. Acrobat can simplify workflows in all kinds of business settings. All you need is this handy guide to delineate those uses and show you how you can put Acrobat to work to make your own life easier! In these pages, veteran author Donna L. Baker uses cases studies and real-world examples to show you how to use Acrobat for everything from sending documents securely to creating forms and building presentations. Each case study details the most efficient ways to convert source documents into PDF documents, and reveals the how’s and whys of using Acrobat in specific situationsfrom creating an annual report to setting up an email ordering system for a take-out restaurant. You’ll learn how to create archives of Outlook email threads, manage document feedback, embed fonts, and more on your way to Acrobat proficiency.

دانلود کتاب «Adobe Acrobat 7 در آفیس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.