کتاب الکترونیکی

همکاری تطبیقی ​​بین راننده و سیستم دستیار: بهبود ایمنی جاده

Adaptive Cooperation between Driver and Assistant System: Improving Road Safety

دانلود کتاب Adaptive Cooperation between Driver and Assistant System: Improving Road Safety (به فارسی: همکاری تطبیقی ​​بین راننده و سیستم دستیار: بهبود ایمنی جاده) نوشته شده توسط «Frédéric Holzmann»


اطلاعات کتاب همکاری تطبیقی ​​بین راننده و سیستم دستیار: بهبود ایمنی جاده

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Frédéric Holzmann

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 235

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9783540744733 , 3540744738 , 3540744746

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب همکاری تطبیقی ​​بین راننده و سیستم دستیار: بهبود ایمنی جاده

یکی از چالش های بعدی در زمینه فناوری وسایل نقلیه، بهبود چشمگیر ایمنی جاده ها است. پیشرفت‌های کنونی بر روی پلتفرم خودرو و سیستم‌های کمکی متنوع تمرکز دارد. این کتاب یک رویکرد مهندسی جدید مبتنی بر معماری ناب خودرو را ارائه می‌کند که برای فناوری رانندگی با سیم آماده است. براساس یک تقسیم عملکرد شناختی، سطوح اجرا و فرمان به تفصیل شرح داده شده‌اند. سطح اجرا متمرکز بر کنترل پایداری، بردار حرکتی را که از سطح فرمان می آید انجام می دهد. در این سطح راننده یک بردار حرکتی تولید می کند که به طور مداوم توسط یک کمک خلبان مجازی نظارت می شود. یکپارچه‌سازی سیستم‌های کمکی در یک سیستم چند عامله مربوط به ایمنی در اینجا ارائه شده است تا ابتدا بازخورد کافی برای راننده فراهم کند تا بتواند وضعیت خطرناک را بازیابی کند. هنگامی که خودروی فرماندهی باید برای ماندن در پوشش ایمنی بهینه شود، استراتژی های قوی نیز برای مرحله مداخله ارائه می شود.


One of the next challenges in vehicular technology field is to improve drastically the road safety. Current developments are focusing on both vehicle platform and diverse assistance systems. This book presents a new engineering approach based on lean vehicle architecture ready for the drive-by-wire technology.Based on a cognitive functionality split, execution and command levels are detailed. The execution level centralized over the stability control performs the motion vector coming from the command level. At this level the driver generates a motion vector which is continuously monitored by a virtual co-pilot. The integration of assistance systems in a safety relevant multi-agent system is presented here to provide first an adequate feedback to the driver to let him recover a dangerous situation. Robust strategies are also presented for the intervention phase once the command vehicle has to be optimized to stay within the safety envelope.

دانلود کتاب «همکاری تطبیقی ​​بین راننده و سیستم دستیار: بهبود ایمنی جاده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.