دانلود کتاب A manager’s guide to PR projects: a practical approach (به فارسی: راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی) نوشته شده توسط «Patricia J. Parsons»
اطلاعات کتاب راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Lawrence Erlbaum, Routledge
نویسنده: Patricia J. Parsons
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 79
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 9780805845471 , 080584547X
نوبت چاپ: Workbook
توضیحات کتاب راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی
راهنمای مدیر برای پروژههای روابط عمومی از جایی شروع میشود که کتابهای کلاسیک روابط عمومی متوقف میشوند. این راهنمای عملی را در برنامه ریزی تحقیقات اولیه برای یک پروژه روابط عمومی و ایجاد برنامه ای برای دستیابی به اهداف خاص ارائه می دهد و خواننده را از طریق مدیریت اجرای پروژه راهنمایی می کند. این کتاب حاوی کاربرگهایی است که میتواند برای نمایش بصری فرآیند برنامهریزی برای آموزش دانشآموز و ارائه به مشتریان استفاده شود. این کتاب بهعنوان یک راهنمای کاربرپسند طراحی شده است تا خواننده را در فرآیند برنامهریزی روابط عمومی چهار مرحلهای از تعدادی راهنمایی کند. از نقاط برتر رویکردهای این کتاب که به عنوان یک ابزار یادگیری برای استفاده در کلاس و فراتر از آن در نظر گرفته شده است، مبتنی بر تجربیات واقعی در مدیریت پروژه های ارتباطی است که برای دستیابی به اهداف سازمانی از طریق دستیابی به اهداف روابط عمومی طراحی شده است.
دانلود کتاب «راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.