کتاب الکترونیکی

راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی

A manager's guide to PR projects: a practical approach

دانلود کتاب A manager’s guide to PR projects: a practical approach (به فارسی: راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی) نوشته شده توسط «Patricia J. Parsons»


اطلاعات کتاب راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum, Routledge

نویسنده: Patricia J. Parsons

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 79

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780805845471 , 080584547X

نوبت چاپ: Workbook

توضیحات کتاب راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی

راهنمای مدیر برای پروژه‌های روابط عمومی از جایی شروع می‌شود که کتاب‌های کلاسیک روابط عمومی متوقف می‌شوند. این راهنمای عملی را در برنامه ریزی تحقیقات اولیه برای یک پروژه روابط عمومی و ایجاد برنامه ای برای دستیابی به اهداف خاص ارائه می دهد و خواننده را از طریق مدیریت اجرای پروژه راهنمایی می کند. این کتاب حاوی کاربرگ‌هایی است که می‌تواند برای نمایش بصری فرآیند برنامه‌ریزی برای آموزش دانش‌آموز و ارائه به مشتریان استفاده شود. این کتاب به‌عنوان یک راهنمای کاربرپسند طراحی شده است تا خواننده را در فرآیند برنامه‌ریزی روابط عمومی چهار مرحله‌ای از تعدادی راهنمایی کند. از نقاط برتر رویکردهای این کتاب که به عنوان یک ابزار یادگیری برای استفاده در کلاس و فراتر از آن در نظر گرفته شده است، مبتنی بر تجربیات واقعی در مدیریت پروژه های ارتباطی است که برای دستیابی به اهداف سازمانی از طریق دستیابی به اهداف روابط عمومی طراحی شده است.


A Manager’s Guide to PR Projects picks up where classic public relations textbooks leave off. It provides hands-on guidance in planning the preliminary research for a public relations project and creating a plan to achieve specific goals, guiding the reader through managing the project’s implementation. It contains worksheets that can be used for a visual representation of the planning process for both student edification and presentation to clients.The book is designed as a user-friendly guide to take the reader through the four-step public relations planning process from a number of vantage points. Intended as a learning tool for use in both the class and beyond, this book’s approaches are based on real experiences in the management of communications projects designed to meet organizational goals through achieving public relations objectives.

دانلود کتاب «راهنمای مدیر برای پروژه های روابط عمومی: یک رویکرد عملی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.