کتاب الکترونیکی

راهنمای یک مدیر برای قانون استخدام: چگونه از شرکت و خود محافظت کنید

A manager's guide to employment law: how to protect your company and yourself

دانلود کتاب A manager’s guide to employment law: how to protect your company and yourself (به فارسی: راهنمای یک مدیر برای قانون استخدام: چگونه از شرکت و خود محافظت کنید) نوشته شده توسط «Dana Muir»


اطلاعات کتاب راهنمای یک مدیر برای قانون استخدام: چگونه از شرکت و خود محافظت کنید

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Dana Muir

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 210

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780787964047 , 0787964042

نوبت چاپ: 1st ed

توضیحات کتاب راهنمای یک مدیر برای قانون استخدام: چگونه از شرکت و خود محافظت کنید

مدیران در همه سطوح به طور مداوم به چالش کشیده می شوند تا با کارمندان کمتر کارهای بیشتری انجام دهند، برای گروه های مختلف مردم انگیزه ایجاد کنند و با مشکلات سخت افراد در نیروی کار خود روبرو شوند. کلید مهم موفقیت مدیران، دستیابی به این اهداف و در عین حال محافظت از خود و شرکت هایشان در برابر مسئولیت های قانونی است. با این حال، برخی از مدیران تمایل دارند الزامات قانونی را برای جلوگیری از پیشرفت به سمت حل مشکلات سرزنش کنند. با این حال، قوانین ایالات متحده در بسیاری از موقعیت‌های شغلی اختیارات گسترده‌ای را برای مدیران فراهم می‌کند و در بیشتر موارد به مدیران کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که مدیران وظایف اساسی خود را به گونه‌ای انجام می‌دهند که اساساً منصفانه باشد و در عین حال از اهداف شرکت پشتیبانی می‌کند. -تصمیمات روزانه در مورد بهترین نحوه مدیریت کارکنان و رسیدگی به مسائل مربوط به مسئولیت قانونی. نویسنده متخصص، دانا مویر، اشتباهات ظریف و غیرضروری را که مدیران مرتکب می شوند و باعث سردردهای حقوقی می شوند، شناسایی می کند و نشان می دهد که چگونه آشنایی با اصول اولیه قانون استخدام، آنها را قادر می سازد تا یک قطب نمای داخلی برای کمک به تصمیم گیری درست ایجاد کنند. هر فصل بر مفاهیم حقوقی کاربرد گسترده در محیط کار امروزی تمرکز دارد، مثال‌های واقعی از مشکلاتی که مدیران با آن مواجه هستند ارائه می‌کند و استراتژی‌هایی برای رسیدگی به آن مشکلات ارائه می‌کند.


Managers at all levels are constantly challenged to do more with fewer employees, to motivate diverse groups of people, and to face up to tough people problems in their workforces. An important key to managers’ success is accomplishing these goals while protecting themselves and their companies from legal liability. Yet some in management tend to blame legal requirements for hindering progress toward solving problems. U.S. law, however, provides managers with broad discretion in many employment situations and in most cases helps ensure that managers perform their essential functions in a way that is fundamentally fair while still supporting company goals.A Manager’s Guide to Employment Law will help managers make day-to-day decisions on how best to manage their employees and handle issues of legal liability. Expert author Dana Muir identifies the subtle and unnecessary mistakes managers make that cause legal headaches and shows how becoming familiar with basic principles of employment law will enable them to develop an internal compass to help make the right decisions. Each chapter focuses on legal concepts of broad application in today’s workplace, providing real examples of problems managers face and offering strategies for addressing those problems

دانلود کتاب «راهنمای یک مدیر برای قانون استخدام: چگونه از شرکت و خود محافظت کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.