دانلود کتاب A+ Fast Pass (به فارسی: A+ Fast Pass) نوشته شده توسط «et al. – David Groth – Faithe Wempen»
اطلاعات کتاب A+ Fast Pass
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sybex
نویسنده: et al. – David Groth – Faithe Wempen
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 496
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 0782142591 , 9780782142594 , 9780585487533
توضیحات کتاب A+ Fast Pass
ابزار آمادهسازی و بازبینی کامل A+ از نویسنده کتاب راهنمای مطالعه A+ Sybex، ابزار سادهای است که برای اطلاعات حیاتی A+ به آن نیاز دارید: A+ Fast Pass. سی دی ضمیمه شده به شما امکان تمرین، تمرین و تمرین را می دهد تا بتوانید با اطمینان به امتحانات نزدیک شوید. پوشش شامل: نصب، پیکربندی و ارتقاء سخت افزار تشخیص و عیب یابی مشکلات سخت افزاری انجام تعمیرات پیشگیرانه رسیدگی به مسائل ایمنی و محیطی کار با مادربردها، پردازنده ها و حافظه کار با چاپگرها درک شبکه فیزیکی تکنیک ها درک اصول سیستم عامل نصب، پیکربندی و ارتقاء سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی تشخیص و عیب یابی مشکلات نرم افزاری پیکربندی نرم افزار شبکه

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.