دانلود کتاب A Conceptual Model of Knowledge Acquisition and Utilisation Through Marketing Research in Tourism: Development and an Empirical Assessment (به فارسی: مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی) نوشته شده توسط «Yaman H.R.»
اطلاعات کتاب مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Yaman H.R.
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 304
حجم کتاب: 1 مگابایت
توضیحات کتاب مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی
این پایان نامه به فرآیند کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری می پردازد. هدف اصلی آن تعیین عواملی است که منجر به جهت گیری تحقیقات بازاریابی در سازمان های گردشگری می شود. یک مدل مفهومی از سوابق و پیامدهای تحقیقات بازاریابی در گردشگری در چارچوبی از نظریه های جامعه شناسی دانش و انتشار نوآوری ها ساخته شده است. این مدل با استفاده از دادههای بهدستآمده از مصاحبههای شخصی ساختاریافته با مدیران تحقیقات بازاریابی و بازاریابی در نمونهای از بزرگترین سازمانهای گردشگری استرالیا آزمایش میشود.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.