کتاب الکترونیکی

مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی

A Conceptual Model of Knowledge Acquisition and Utilisation Through Marketing Research in Tourism: Development and an Empirical Assessment

دانلود کتاب A Conceptual Model of Knowledge Acquisition and Utilisation Through Marketing Research in Tourism: Development and an Empirical Assessment (به فارسی: مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی) نوشته شده توسط «Yaman H.R.»


اطلاعات کتاب مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Yaman H.R.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 304

حجم کتاب: 1 مگابایت

توضیحات کتاب مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی

این پایان نامه به فرآیند کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری می پردازد. هدف اصلی آن تعیین عواملی است که منجر به جهت گیری تحقیقات بازاریابی در سازمان های گردشگری می شود. یک مدل مفهومی از سوابق و پیامدهای تحقیقات بازاریابی در گردشگری در چارچوبی از نظریه های جامعه شناسی دانش و انتشار نوآوری ها ساخته شده است. این مدل با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از مصاحبه‌های شخصی ساختاریافته با مدیران تحقیقات بازاریابی و بازاریابی در نمونه‌ای از بزرگترین سازمان‌های گردشگری استرالیا آزمایش می‌شود.


This thesis is concerned with the process of knowledge acquisition and utilisation through marketing research in tourism. Its main objective is to determine the factors that lead to a marketing research orientation in tourism organisations. A conceptual model of antecedents and consequences of marketing research in tourism is constructed within a framework of theories of the sociology of knowledge and the diffusion of innovations. The model is tested using data gained through structured personal interviews with marketing and marketing research executives in a sample of the largest Australian tourism organisations.

دانلود کتاب «مدل مفهومی کسب و استفاده از دانش از طریق تحقیقات بازاریابی در گردشگری: توسعه و یک ارزیابی تجربی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.