کتاب الکترونیکی

معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند

Key Marketing Metrics: The 50+ Metrics Every Manager Needs to Know

دانلود کتاب Key Marketing Metrics: The 50+ Metrics Every Manager Needs to Know (به فارسی: معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند) نوشته شده توسط «Paul W. Farris – Neil T. Bendle – Phillip E. Pfeifer – David J. Reibstein»


اطلاعات کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prent.Int

نویسنده: Paul W. Farris – Neil T. Bendle – Phillip E. Pfeifer – David J. Reibstein

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 369

حجم فایل: 8.96 مگابایت

کد کتاب: 0273722034 , 9780273722038

توضیحات کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند

معیارهای کلیدی بازاریابی


Key Marketing Metrics

دانلود کتاب «معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید