کتاب الکترونیکی

سینمای نورمن میلر: فیلم مانند مرگ است

The Cinema of Norman Mailer: Film is Like Death

دانلود کتاب The Cinema of Norman Mailer: Film is Like Death (به فارسی: سینمای نورمن میلر: فیلم مانند مرگ است) نوشته شده توسط «Justin Bozung (ed) – Norman Mailer»


اطلاعات کتاب سینمای نورمن میلر: فیلم مانند مرگ است

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bloomsbury Academic

نویسنده: Justin Bozung (ed) – Norman Mailer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 337

حجم فایل: 13.43 مگابایت

توضیحات کتاب سینمای نورمن میلر: فیلم مانند مرگ است

The Cinema of Norman Mailer: Film is Like Death نه تنها به بررسی افکار این نویسنده وحشتناک کودکی درباره سینما می پردازد، بلکه مصاحبه هایی با خود نورمن میلر نیز دارد. سینمای نورمن میلر همچنین سینمای میلر را از طریق مقالاتی که قبلاً منتشر شده و به تازگی سفارش داده شده توسط مجموعه ای از محققان سینما و ادبیات، علاقه مندان و کسانی که ارتباط شخصی و فلسفی با میلر دارند، بررسی می کند. این جلد به بحث درباره جایزه ملی کتاب و شش فیلم نویسنده و فیلمساز برنده جایزه پولیتزر می‌پردازد که در سال‌های 1947 و 1987 خلق شدند و نشان می‌دهند که چگونه می‌توان فیلم‌های میلر را به‌عنوان ترسیم‌های سینمایی که از لحاظ بصری نشان‌دهنده بسیاری از متافیزیکی و هستی‌شناختی نویسنده است، خواند. نگرانی‌ها و ایده‌هایی که از دهه 1950 تا زمان مرگش در سال 2007 در متون او ظاهر می‌شوند. با بررسی مجدد سینمای میلر از طریق این دیدگاه‌های جدید، می‌توان نه تنها درک عمیق‌تری از تمایل میلر برای ساختن فیلم دریافت کرد، بلکه می‌توان یک موضوع جدید نیز پیدا کرد. دیدگاه جایگزین خود میلر. نورمن میلر نه تنها یک نویسنده، بلکه بیشتر بود: او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان پست مدرن قرن بیستم بود که ریشه های عمیقی در سینما داشت. او به سینما اجازه داد که نه تنها بر رویکرد زیبایی‌شناختی او تأثیر بگذارد، بلکه آن را به عنوان ساده‌ترین تشبیه خود برای کاوش در تخیل جامعه‌شناختی در نوشته‌هایش تأیید کرد. میلر یک بار پیشنهاد کرد: «فیلم به طور قانونی جالب‌تر از کتاب است…» و با در نظر گرفتن این موضوع، خوانندگان نورمن میلر ممکن است شروع به تجدید نظر در آثار او از طریق منظره یاب رسانه فیلم کنند، زیرا او به همان اندازه مشتاق کار در سینما بود. همانطور که او در مورد خود ادبیات بود.

نظرات:

شما می توانید شرط ببندید که هرگز کتاب دیگری در مورد فیلم های نورمن میلر وجود نخواهد داشت. این نگاه همیشه هوشمندانه به دوران تحقیر شده سینمای این نویسنده با استعداد، با صداقت، احترام و تلاش در زمینه تاریخی مقالات گردآوری شده بیش از پیش شگفت‌انگیزتر می‌شود. خواندن در مورد این فیلم ها بسیار سرگرم کننده تر از دیدن واقعی آنها است و حتی نورمن نیز ممکن است موافق باشد. – جان واترز، کارگردان و فیلمنامه نویس، ایالات متحده

«مجموعه بوزونگ نشان‌دهنده پیشرفت بزرگی در درک ما از فیلم‌های میلر است – خاستگاه، خلقت، استقبال، ارتباط با آثار ادبی او و تأثیر ماندگار. کار سخت آرشیوی او، ارتباط تقریباً با تمام افرادی که در قید حیات در فیلمسازی میلر نقش داشتند، مجموعه مقالات منتشر شده قبلی (از جمله میلر)، و سفارش مقالات جدید، به علاوه مجموعه ای خارق العاده از عکس ها، سینمای نورمن میلر را به جلد قطعی تبدیل کرده است. حرفه سینمایی میلر.» – جی. مایکل لنون، ​​نویسنده کتاب نورمن میلر: یک زندگی دوگانه (2013) و استاد بازنشسته زبان انگلیسی، دانشگاه ویلکس، ایالات متحده

«به دلیل این متن کامل، التقاطی و ظریف، اکنون احساس می‌کنم که می‌توانم کار بهتری در آموزش میلر به‌عنوان یک فیلمساز انجام دهم و درک انتقادی‌تر و متن‌بافته‌تری از فرآیند و محصول میلر به من منتقل کنم. اکنون، پس از خواندن این مجموعه جامع از خاطرات، مقالات و مصاحبه‌ها – که می‌توانم اضافه کنم، برای علاقه‌مندان و همچنین دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد جذاب خواهد بود – احساس می‌کنم واقعاً می‌توانم عدالت میلر را انجام دهم فیلمساز در کلاس درس اکنون، به‌جای اینکه به میلر به‌عنوان نویسنده‌ای فکر کنم که مرزهای همه ژانرهایی را که در آن کار می‌کرد جابجا کرده است، به لطف مجموعه بوزونگ، درک وسیع‌تری از نورمن میلر و میراث فرهنگی او دارم.» – بررسی نورمن میلر


The Cinema of Norman Mailer: Film is Like Death not only examines the enfant terrible writer’s thoughts on cinema, but also features interviews with Norman Mailer himself. The Cinema of Norman Mailer also explores Mailer’s cinema through previously published and newly commissioned essays written by an array of film and literary scholars, enthusiasts, and those with a personal, philosophical connection to Mailer. This volume discusses the National Book Award and Pulitzer Prize-winning author and filmmaker’s six films created during the years of 1947 and 1987, and contends to show how Mailer’s films can be best read as cinematic delineations that visually represent many of the writer’s metaphysical and ontological concerns and ideas that appear in his texts from the 1950s until his passing in 2007. By re-examining Mailer’s cinema through these new perspectives, one may be awarded not just a deeper understanding of Mailer’s desire to make films, but also find a new, alternative vision of Mailer himself. Norman Mailer was not just a writer, but more: he was one of the most influential Postmodern artists of the twentieth century with deep roots in the cinema. He allowed the cinema to not only influence his aesthetic approach, but sanctioned it as his easiest-crafted analogy for exploring sociological imagination in his writing. Mailer once suggested, “Film is legitimately more interesting than books…” and with that in mind, readers of Norman Mailer might begin to rethink his oeuvre through the viewfinder of the film medium, as he was equally as passionate about working within cinema as he was about literature itself.

Reviews:

“You can bet there will never be another book on the films of Norman Mailer. This always intelligent look back at the despised movie career of this famously talented writer is made all the more astonishing by the collected essays’ honesty, respect and attempt at historical context. Reading about these movies is way more fun than actually seeing them and even Norman might agree.” – John Waters, Director and Screenwriter, USA

“Bozung’s collection represents a major advance in our understanding of Mailer’s films-their origins, creation, reception, relationship to his literary work, and enduring influence. His assiduous archival work, communication with almost everyone alive involved with Mailer’s filmmaking, the collection of previously published essays (including Mailer’s), and the commissioning of new ones, plus an extraordinary collection of photographs, makes The Cinema of Norman Mailer the definitive volume on Mailer’s film career.” – J. Michael Lennon, author of Norman Mailer: A Double Life (2013) and Emeritus Professor of English, Wilkes University, USA

“Because of this thorough, eclectic, and nuanced text, I now feel as if I could do a better job teaching Mailer as a filmmaker and communicate a more critical and contextualized understanding of Mailer’s process and product. Now, after reading this comprehensive collection of memoirs, essays, and interviews-one that, I might add, will appeal to the enthusiast as well as undergraduate and graduate students-I feel as if I actually might be able to do Mailer justice as a filmmaker in the classroom. Now, instead of thinking about Mailer as a writer who pushed the boundaries of all the genres he worked in, thanks to Bozung’s collection, I have a broader understanding of Norman Mailer and his cultural legacy.” – Norman Mailer Review

دانلود کتاب «سینمای نورمن میلر: فیلم مانند مرگ است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید