کتاب الکترونیکی

تجارت مدیریت ورزشی

The business of sport management

دانلود کتاب The business of sport management (به فارسی: تجارت مدیریت ورزشی) نوشته شده توسط «John Beech – Simon Chadwick»


اطلاعات کتاب تجارت مدیریت ورزشی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: John Beech – Simon Chadwick

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 496 / 527

حجم فایل: 6.53 مگابایت

کد کتاب: 1405871172 , 9781405871174

توضیحات کتاب تجارت مدیریت ورزشی

مقیاس و اهمیت صنعت پرسود ورزشی مستلزم کسب و کار حرفه ای با کیفیت است. این کتاب جدید پیشگامانه، مدیران و مدیران آینده سازمان های ورزشی را با ابزارهایی که برای ارائه آنها نیاز دارند، مجهز می کند. تجارت مدیریت ورزشی برای دانشجویان رشته مدیریت ورزشی در برنامه های مطالعات اوقات فراغت، مطالعات ورزشی و مطالعات تجاری ایده آل است. این کتاب که توسط دانشگاهیان و متخصصان برجسته در بریتانیا، اروپا و استرالیا نوشته شده و به آن کمک شده است، برای پزشکانی که در مشاغل ورزشی کار می کنند نیز بسیار مورد توجه است. ترکیب تئوری و عملی کسب و کار مدیریت ورزشی به زمینه متمایز سازمان های ورزشی می پردازد. سپس به تئوری ها و عملکردهای مدیریت در حوزه های عملکردی مانند مالی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی می پردازد. در نهایت مسائل مهم معاصر مانند حمایت و تایید، مدیریت ریسک و رسانه ها را در نظر می گیرد. در یک محیط بین‌المللی، نویسندگان دقت کرده‌اند که نمونه‌های محرک را از طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها انتخاب کنند ادامه مطلب…

چکیده : مقیاس و اهمیت صنعت پرسود ورزش، متخصصان کسب و کار با کیفیت را می طلبد. این کتاب جدید پیشگامانه، مدیران و مدیران آینده سازمان های ورزشی را با ابزارهایی که برای ارائه آنها نیاز دارند، مجهز می کند. تجارت مدیریت ورزشی برای دانشجویان رشته مدیریت ورزشی در برنامه های مطالعات اوقات فراغت، مطالعات ورزشی و مطالعات تجاری ایده آل است. این کتاب که توسط دانشگاهیان و متخصصان برجسته در بریتانیا، اروپا و استرالیا نوشته شده و به آن کمک کرده است، برای پزشکانی که در مشاغل ورزشی کار می کنند نیز بسیار جالب است. ترکیب تئوری و عملی کسب و کار مدیریت ورزشی به زمینه متمایز سازمان های ورزشی می پردازد. سپس به تئوری ها و عملکردهای مدیریت در حوزه های عملکردی مانند مالی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی می پردازد. در نهایت مسائل مهم معاصر مانند حمایت و تایید، مدیریت ریسک و رسانه ها را در نظر می گیرد. در یک محیط بین‌المللی، نویسندگان دقت کرده‌اند که نمونه‌های محرک را از طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها انتخاب کنند


The scale and importance of the lucrative sport industry demands quality business professionals. This ground-breaking new book equips the manager and future manager of sport organisations with the tools they need to deliver. The Business of Sport Management is ideal for students of sports management on programmes of leisure studies, sports studies and business studies. Written and contributed to by leading academics and practitioners in UK, Europe and Australia it is also of great interest to practitioners working in sport businesses. Blending both theory and practice The Business of Sports Management looks at the distinctive context of sport organisations. It then looks at management theories and practice within the functional areas such as finance, human resource management and marketing. Finally it considers contemporary issues of importance such as sponsorship and endorsement, risk management and the media. Set in an international environment the authors have been careful to choose stimulating examples from a wide variety of sports Read more…

Abstract: The scale and importance of the lucrative sport industry demands quality business professionals. This ground-breaking new book equips the manager and future manager of sport organisations with the tools they need to deliver. The Business of Sport Management is ideal for students of sports management on programmes of leisure studies, sports studies and business studies. Written and contributed to by leading academics and practitioners in UK, Europe and Australia it is also of great interest to practitioners working in sport businesses. Blending both theory and practice The Business of Sports Management looks at the distinctive context of sport organisations. It then looks at management theories and practice within the functional areas such as finance, human resource management and marketing. Finally it considers contemporary issues of importance such as sponsorship and endorsement, risk management and the media. Set in an international environment the authors have been careful to choose stimulating examples from a wide variety of sports

دانلود کتاب «تجارت مدیریت ورزشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید