دانلود کتاب Small Business Marketing for Dummies, Second Edition (به فارسی: بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Barbara Findlay Schenck»
اطلاعات کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: For Dummies
نویسنده: Barbara Findlay Schenck
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 374
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780764578397 , 0764578391
نوبت چاپ: 2nd
توضیحات کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم
کتاب عالی با نکات مفید فراوان. اگر علاقه مند هستید که کسب و کار شما چگونه می تواند از بازاریابی از طریق جستجوی موبایل (تلفن های همراه) بهره مند شود، جستجوی موبایل و بازاریابی جستجوی محلی را بررسی کنید. این یک راهنمای مختصر است که به شما دستورالعمل های گام به گام برای رسیدن به بالای رتبه بندی های جستجوی محلی در گوگل، یاهو، Yelp و غیره می دهد.
جستجوی موبایل و بازاریابی جستجوی محلی: راهنمای بقای مشاغل کوچک (جلد 1)
Mobile Search and Local Search Marketing: The Small Business Survival Guide (Volume 1)
دانلود کتاب «بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.