کتاب الکترونیکی

بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم

Small Business Marketing for Dummies, Second Edition

دانلود کتاب Small Business Marketing for Dummies, Second Edition (به فارسی: بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Barbara Findlay Schenck»


اطلاعات کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: For Dummies

نویسنده: Barbara Findlay Schenck

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 374

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780764578397 , 0764578391

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم

کتاب عالی با نکات مفید فراوان. اگر علاقه مند هستید که کسب و کار شما چگونه می تواند از بازاریابی از طریق جستجوی موبایل (تلفن های همراه) بهره مند شود، جستجوی موبایل و بازاریابی جستجوی محلی را بررسی کنید. این یک راهنمای مختصر است که به شما دستورالعمل های گام به گام برای رسیدن به بالای رتبه بندی های جستجوی محلی در گوگل، یاهو، Yelp و غیره می دهد.

جستجوی موبایل و بازاریابی جستجوی محلی: راهنمای بقای مشاغل کوچک (جلد 1)


Great book with a lot of useful tips. If you’re interested in how your business can benefit from marketing via Mobile Search (cell phones) check out Mobile Search and Local Search Marketing. It’s a brief guide that gives you step by step directions on getting to the top of local search rankings on Google, Yahoo, Yelp, etc.

Mobile Search and Local Search Marketing: The Small Business Survival Guide (Volume 1)

دانلود کتاب «بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای Dummies، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.