کتاب الکترونیکی

نوآوری بیرونی: چگونه مشتریان شما آینده شرکت شما را طراحی خواهند کرد

Outside Innovation: How Your Customers Will Co-Design Your Company's Future

دانلود کتاب Outside Innovation: How Your Customers Will Co-Design Your Company’s Future (به فارسی: نوآوری بیرونی: چگونه مشتریان شما آینده شرکت شما را طراحی خواهند کرد) نوشته شده توسط «Patricia B. Seybold»


اطلاعات کتاب نوآوری بیرونی: چگونه مشتریان شما آینده شرکت شما را طراحی خواهند کرد

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperBusiness

نویسنده: Patricia B. Seybold

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 424

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 0061135909

توضیحات کتاب نوآوری بیرونی: چگونه مشتریان شما آینده شرکت شما را طراحی خواهند کرد

چگونه کسب‌وکارهای پویا در هر اندازه می‌توانند با دعوت از مشتریان برای طراحی مشترک آنچه انجام می‌دهند و می‌سازند، نوآوری را آزاد کنند.

خط خواندن: 8 نقشی که مشتریان در Trend بازی می‌کنند

P> این عبارت برای پاتریشیا سیبولد در سفرهایش به عنوان یک استراتژیست برتر فناوری و مدیریت آشنا است: “من می خواهم شرکت ما به عنوان تحسین برانگیزترین و بیشترین مشتری” در صنعت ما شناخته شود و به عنوان شرکتی شناخته شود که برای همیشه روش انجام کارها تغییر کرد.” “چگونه می توانیم گوگل بانکداری شویم؟” “چگونه می توانیم eBay نرم افزار باشیم؟” “من می خواهم JetBlue تولید باشم.”

“چگونه می‌توانیم با یک میله رقابتی که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را سرنگون کند، به یک روند بی‌مناقشه در صنعت خود تبدیل شویم؟”

در Outside Innovation، نویسنده پرفروش سیدبولد از رابطه نزدیک خود استفاده می‌کند. با ده‌ها شرکت نوآوری بالا، استراتژی ناگفته‌ای را در پس زمینه سازها و جهش عظیم بعدی در استراتژی مشتری آشکار می‌کنند. Seybold نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که بر دسته خود مسلط هستند و جلوتر از همه چیز هستند، در هر سطحی از تجارت خود با مشتریان خود همکاری می‌کنند.


How dynamic businesses of every size can unleash innovation by inviting customers to co–design what they do and make.

Reading line: The 8 Roles Customers Play in Trend–Setting Companies

The refrain is familiar for Patricia Seybold in her journeys as a top technology and management strategist: ”I want our company to be acknowledged as the most admired and most customer–valued in our industry and to be recognized as the company that has forever changed the way things are done.” ”How can we become the Google of banking?” ”How can we be the eBay of software?” ”I want to be the JetBlue of manufacturing.”

”How can we become the undisputed trend–setter in our industry–with a competitive bar no one can topple?”

In Outside Innovation, bestselling author Seybold taps her close relationship with dozens of high–innovation companies to reveal the untold strategy behind the trendsetters and the next HUGE leap forward in customer strategy. Seybold shows that companies that are dominating their category and staying ahead of the pack are collaborating at every level of their business with their customers.

دانلود کتاب «نوآوری بیرونی: چگونه مشتریان شما آینده شرکت شما را طراحی خواهند کرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.