دانلود کتاب Creativity and Innovation in the Music Industry (به فارسی: خلاقیت و نوآوری در صنعت موسیقی) نوشته شده توسط «Peter Tschmuck»
اطلاعات کتاب خلاقیت و نوآوری در صنعت موسیقی
موضوع اصلی: موسیقی: گیتار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Peter Tschmuck
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 291
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 1402042744 , 9781402042744 , 1402042752 , 9781402042751
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب خلاقیت و نوآوری در صنعت موسیقی
چرا جاز در دهه 1920 و راک اند رول در دهه 1950 به یک سبک موسیقی رایج رایج تبدیل شد؟ چرا هوی متال، پانک راک و هیپ هاپ از خرده فرهنگ ها به صنعت موسیقی جا افتاده راه پیدا کردند؟ اثرات فن آوری های ارتباطی جدید و اینترنت بر خلق موسیقی در اوایل قرن 21st چیست؟
این و سوالات دیگر توسط Peter Tschmuck از طریق یک مدل یکپارچه پاسخ داده شده است. از خلاقیت و نوآوری است که بر اساس تاریخ بین المللی صنعت موسیقی از زمانی که توماس A. Edison گرامافون را در سال 1877 اختراع کرد. بنابراین، تاریخ صنعت موسیقی با جزئیات کامل شرح داده شده است. نویسنده با بحث در مورد روند تاریخی تولید، توزیع و دریافت موسیقی، چندین انقلاب در صنعت موسیقی را برجسته میکند که ناشی از استنتاج فرآیندهای زیباییشناختی، فناوری، قانونی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تغییر است. بر اساس یک مدل یکپارچه از خلاقیت و نوآوری، توضیحی در مورد چگونگی تغییر فرآیندها و ساختارهای صنعت موسیقی فعلی توسط اینترنت، خدمات آنلاین موسیقی و فناوری MP3 ارائه شده است. نشانه روشنی از انقلاب دیجیتال در صنعت موسیقی!
Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock ‘n’ roll in the 1950s? Why did heavy metal, punk rock and hiphop find their way from sub-cultures to the established music industry? What are the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century?
These and other questions are answered by Peter Tschmuck through an integrated model of creativity and innovation that is based on an international history of music industry since Thomas A. Edison invented the phonograph in 1877. Thus, the history of the music industry is described in full detail. By discussing the historic process of music production, distribution and reception the author highlights several revolutions in the music industry that were caused by the inference of aesthetic, technological, legal, economic, social and political processes of change. On the basis of an integrated model of creativity and innovation, an explanation is given on how the processes and structures of the present music industry will be altered by the Internet, music online services and MP3-technology. A clear indication of a digital revolution in the music industry!
دانلود کتاب «خلاقیت و نوآوری در صنعت موسیقی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.