دانلود کتاب The Ethical Consumer (به فارسی: مصرف کننده اخلاقی) نوشته شده توسط «Rob Harrison – Mr Terry Newholm – Deirdre Shaw»
اطلاعات کتاب مصرف کننده اخلاقی
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sage Publications Ltd
نویسنده: Rob Harrison – Mr Terry Newholm – Deirdre Shaw
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 280
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9781412903530 , 141290353X
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مصرف کننده اخلاقی
این کتاب صرفاً بهترین کتاب در مورد پدیده قابل توجه مصرف کننده اخلاقی امروزی نیست. این هدیه ای است از نصیحت و بینش، از سوی افرادی که بهتر می دانند، به هدف فردا. بسیاری از نویسندگان سزاوار این هستند که پیشگامان یک جنبش مصرف کننده جدید باشند. اینها مسائل زمان ما هستند – اد مایو، مدیر اجرایی شورای ملی مصرف کننده بریتانیا (NCC)
مصرف کنندگان اخلاقی چه کسانی هستند و چرا آنها در حال افزایش هستند؟ برای پاسخ به این سوال، مصرف کننده اخلاقی مقدمه ای ضروری برای این موضوع است. این کتاب با کاوش در زمینههایی مانند تحریمها و پروژههای تجارت منصفانه، تجربیات متنوع دانشمندان، مبارزان و فعالان تجاری از جامعه بینالمللی را گرد هم میآورد.
فصلهای این کتاب به بررسی موارد زیر میپردازد:
– اخلاقی رفتارها، انگیزهها و روایتهای مصرفکننده
– زمینههای اجتماعی، سیاسی و نظری که مصرفکنندگان اخلاقی در آن فعالیت میکنند
– مسئولیتهای کسبوکارها و اثربخشی اقدامات اخلاقی مصرفکننده
p>مشارکتها با طیف وسیعی از روشهای تحقیق، از مطالعات موردی، گروههای متمرکز گرفته تا نظرسنجی و مصاحبه، اطلاعرسانی میشوند.
این متن مورد علاقه فارغالتحصیلان مرتبط با کسب و کار، دانشجویان کارشناسی و مربیان آنها در دورههای مرتبط با مصرف است. . همچنین برای دانشگاهیان در رشتههای دیگر، و همچنین برای سیاستمداران، تولیدکنندگان، دست اندرکاران، مبارزان و حتی مصرفکنندگان مرتبط خواهد بود.
Who are ethical consumers and why are they on the rise? Leading the way towards answering this question, The Ethical Consumer is an indispensable introduction to the subject. Exploring areas like boycotts and fair trade projects, it gathers together the diverse experiences of scholars, campaigners and business practitioners from the international community.
The chapters in this book explore:
– ethical consumer behaviours, motivation and narratives
– the social, political and theoretical contexts in which ethical consumers operate
– the responsibilities of businesses and the effectiveness of ethical consumer actions
Contributions are informed by a broad range of research methods, from case studies, focus groups to surveys and interviews.
The text is of interest to business related graduates, undergraduates and their tutors on courses relating to consumption. It will also be relevant to academics in other disciplines, as well as to politicians, producers, practitioners, campaigners and not least consumers.
دانلود کتاب «مصرف کننده اخلاقی»