دانلود کتاب Marketing Strategy, (به فارسی: استراتژی بازاریابی،) نوشته شده توسط «Paul Fifield»
اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی،
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Paul Fifield
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 329
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0750656751 , 9780750656757 , 9780080560717
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی،
ویرایش سوم این کتاب تثبیت شده، خواننده را در جریان برنامهریزی و اجرای بازاریابی، با آخرین استفاده از فناوری جدید بهروز میکند و یک مدل استراتژی جدید (اسکورپیو) را در هسته کتاب راهاندازی میکند. مانند نسخههای قبلی، «استراتژی بازاریابی» سردرگمی و اصطلاحات اصطلاحی را که باید یکی از سادهترین حوزههای تجارت مدرن باشد را از بین میبرد. این کتاب با حفظ تمرکز واضح بر روابط بین افراد به عنوان مبنای بازاریابی، تحلیلی از نقش محوری بازاریابی در فرآیند استراتژی کسب و کار ارائه می دهد. این کتاب نشان میدهد که چگونه میتوان: * یک استراتژی تجاری را ایجاد کرد * یک استراتژی بازاریابی را طراحی کرد * یک استراتژی بازاریابی را پیادهسازی کرد. این کتاب برای متخصصان بازاریابی، مدیران کل و دانشجویان، تعادل خوبی بین تئوری صحیح و دانش عملی در یک محیط رقابتی فزاینده فراهم میکند. یکسان * سردرگمی و اصطلاحاتی را که در اطراف آنچه باید یکی از ساده ترین حوزه های کسب و کار مدرن باشد از بین می برد * تمرکز واضحی بر روابط بین افراد به عنوان مبنای بازاریابی حفظ می کند * تجزیه و تحلیل نقش محوری بازاریابی در استراتژی کسب و کار را ارائه می دهد. روند
دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی،»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.