کتاب الکترونیکی

آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟

Can Latin American Firms Compete?

دانلود کتاب Can Latin American Firms Compete? (به فارسی: آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟) نوشته شده توسط «Robert Grosse – Luiz F. Mesquita»


اطلاعات کتاب آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Robert Grosse – Luiz F. Mesquita

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 438

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 0199233756

توضیحات کتاب آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟

در بسیاری از بحث های جهانی شدن و رشد، توجه به آسیا، به ویژه چین، کره جنوبی و هند معطوف است. در مقابل، “آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟” به تحولات تجاری در یک منطقه کلیدی دیگر، آمریکای لاتین نگاه می کند. این موفقیت و شکستی را که شرکت های آمریکای لاتین در بازارهای خود و سایر نقاط جهان با آن مواجه شده اند، دلایل این امر و چشم انداز آینده آنها بررسی می کند. این کتاب از جمله مشارکت‌های کارشناسان بین‌المللی پیشرو در زمینه تجارت در آمریکای لاتین، از مفاهیم تئوری سازمان، سازمان صنعتی، اقتصاد، بازاریابی، جامعه‌شناسی و علوم سیاسی استفاده می‌کند. این شامل بخش‌هایی درباره موضوعات کلی، استراتژی‌های سطح خرد شرکت‌ها در بخش‌های خاص، رقابت شرکت‌ها در کشورهای خاص، و رقابت در بازارهای نوظهور است. موارد مورد بررسی از نظر اندازه و بخش، شامل برخی از بزرگترین شرکت‌ها در آمریکای لاتین، مانند Embraer در برزیل، Quiñco (Luksic) در شیلی، Techint در آرژانتین، Grupo Carso در مکزیک، Cisneros در ونزوئلا، و Grupo می‌شود. Empresarial AntioqueГ±o در کلمبیا. این کتاب آگاهانه برای دانشگاهیان، سیاست گذاران و کسانی که علاقه جدی به توسعه تجارت در آمریکای لاتین دارند، خواندنی ضروری خواهد بود.


In many discussions of globalization and growth, attention focuses on Asia, notably China, South Korea, and India. in contrast, ‘Can Latin American Firms Compete?’ looks at business developments in another key region, Latin America. It examines the success and failure that Latin American firms have met with, in their own markets and elsewhere in the world, the reasons behind this, and their future prospects. Including contributions from leading international experts on business in Latin American, the book draws on concepts from organization theory, industrial organization, economics, marketing, sociology, and political science. It includes sections on general themes, micro-level strategies of firms in specific sectors, the competitiveness of firms in specific countries, and competing in emerging markets. Cases examined range in size and sector, and include some of the largest firms in Latin America, such as as Embraer in Brazil, QuiГ±enco (Luksic) in Chile, Techint in Argentina, Grupo Carso in Mexico, Cisneros in Venezuela, and Grupo Empresarial AntioqueГ±o in Colombia. This well-informed book will be essential reading for academics, policy-makers, and those with a serious interest in business development in Latin America.

دانلود کتاب «آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.