کتاب الکترونیکی

آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق

Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice

دانلود کتاب Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice (به فارسی: آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق) نوشته شده توسط «Elfrieda H. Hiebert – Michael L. Kamil»


اطلاعات کتاب آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates

نویسنده: Elfrieda H. Hiebert – Michael L. Kamil

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 284

حجم کتاب: 15 مگابایت

کد کتاب: 9780805852851 , 0805852859

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق

اگرچه مهارت در واژگان برای مدت طولانی به عنوان پایه مهارت خواندن شناخته شده است، تحقیقات کمی در مورد آموزش و یادگیری واژگان در دو دهه گذشته انجام شده است. با درک این موضوع، وزارت آموزش ایالات متحده اخیراً از کنفرانس تمرکز بر واژگان حمایت مالی کرد که شناخته‌شده‌ترین و فعال‌ترین پژوهشگران در زمینه واژگان را به خود جلب کرد. این کتاب حاصل آن کنفرانس است. این شواهد علمی از برنامه های تحقیقاتی پیشرو ارائه می کند که به مسائل پایدار در مورد نقش واژگان در درک متن می پردازد. بخش اول چگونگی یادگیری واژگان را بررسی می کند. بخش دوم مداخلات آموزشی را ارائه می کند که واژگان را تقویت می کند. و بخش سوم به این می‌پردازد که کدام کلمات را برای آموزش واژگان انتخاب کنیم.

از دیگر ویژگی های کلیدی این کتاب جدید به موقع می توان به موارد زیر اشاره کرد: *پوشش گسترده. این کتاب به طیف کاملی از دانش‌آموزانی که کلاس‌های درس فعلی را پر می‌کنند – کودکان خردسال، زبان‌آموزان زبان انگلیسی و نوجوانان جوان را مورد خطاب قرار می‌دهد. * تمرکز مسائل. این جلد با تمرکز بر مسائل پایدار از دیدگاه جمعیت‌های مهم مدارس، پایه‌ای غنی و علمی برای آموزش و خط‌مشی مؤثر واژگانی فراهم می‌کند. *تخصص نویسنده تعداد کمی از مجلدات می توانند از گروه درخشان تری از نویسندگان مشارکت کننده برخوردار باشند (به فهرست مطالب مراجعه کنید).

این کتاب برای هر کسی (دانشجویان فارغ التحصیل، متخصصان مطالعه ضمن خدمت و مدیران برنامه درسی، اساتید دانشکده و محققان) که با یادگیری و آموزش واژگان به عنوان یک جزء حیاتی مهارت خواندن سروکار دارند، مناسب است.


Although proficiency in vocabulary has long been recognized as basic to reading proficiency, there has been a paucity of research on vocabulary teaching and learning over the last two decades. Recognizing this, the U.S. Department of Education recently sponsored a Focus on Vocabulary conference that attracted the best-known and most active researchers in the vocabulary field. This book is the outgrowth of that conference. It presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension. Part I examines how vocabulary is learned; Part II presents instructional interventions that enhance vocabulary; and Part III looks at which words to choose for vocabulary instruction.

Other key features of this timely new book include: *Broad Coverage. The book addresses the full range of students populating current classrooms–young children, English Language Learners, and young adolescents. *Issues Focus. By focusing on persistent issues from the perspective of critical school populations, this volume provides a rich, scientific foundation for effective vocabulary instruction and policy. *Author Expertise. Few volumes can boast of a more luminous cast of contributing authors (see table of contents).

This book is suitable for anyone (graduate students, in-service reading specialists and curriculum directors, college faculty, and researchers) who deal with vocabulary learning and instruction as a vital component of reading proficiency.

دانلود کتاب «آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.