دانلود کتاب Teaching Psychology. A Step by Step Guide (به فارسی: تدریس روانشناسی. راهنمای گام به گام) نوشته شده توسط «Sandra Goss-Lucas – Douglas A. Bernstein»
اطلاعات کتاب تدریس روانشناسی. راهنمای گام به گام
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Psychology Press
نویسنده: Sandra Goss-Lucas – Douglas A. Bernstein
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 292
حجم کتاب: 19 مگابایت
کد کتاب: 9780805842258 , 080584225X
نوبت چاپ: Pap/Com
توضیحات کتاب تدریس روانشناسی. راهنمای گام به گام
اکثر مربیان جدید روانشناسی با آمادگی کمی یا بدون آمادگی رسمی برای نقش خود به عنوان معلم وارد اولین کلاس های درس کارشناسی خود می شوند. هدف این کتاب مرور مجموعه تحقیقات آموزشی موجود و همچنین برخی از افسانه های مورد قبول است تا اولین تلاش برای آموزش روانشناسی را به یک تجربه مثبت تبدیل کند.
تدریس روانشناسی به تشریح مشکلات و مسائل عمده ای که معلمان روانشناسی با آن مواجه هستند، می پردازد. این یک مرور کلی از “مهره ها و پیچ ها” تدریس روانشناسی از جمله برخورد با دانش آموزان مشکل دار و مشکل، انتخاب و استفاده از فناوری، توسعه ابزارهای ارزشیابی، و انتخاب روش هایی برای خودارزیابی است. این کتاب که توسط دو استاد روانشناسی برنده جایزه با بیش از 50 سال تجربه تدریس ترکیبی نوشته شده است، طیف گسترده ای از پیشنهادات ساده و مطالب قابل استفاده فوری را ارائه می دهد که برای کمک به معلمان روانشناسی در آموزش بهتر و کمک به دانش آموزان در یادگیری بیشتر طراحی شده است.
فصلها بهگونهای سازماندهی شدهاند که تقریباً به موازات توالی وظایفی که معلمان روانشناسی جدید با آنها مواجه هستند، با هدفگذاری شروع میشود و با ارزیابی تدریس فرد پایان مییابد. هر فصل مملو از ابزارهای مفید از جمله چک لیست ها، یادداشت های سخنرانی نمونه، تکالیف نوشتاری و معیارهای درجه بندی است. برای آسانتر کردن سفارشیسازی این مطالب، این ابزارها بر روی یک سی دی همراه همراه با برگه رتبهبندی برای انتخاب کتاب درسی، برگه نمرات دانشآموز، بیانیه نمونه در مورد درستی تحصیلی و مجموعهای از آزمونهای کمعمل موجود است. آیتم هایی برای تقویت مهارت های مقاله نویسی
این کتاب رهنمودهایی را برای آموزش ارائه می دهد از جمله:
*تعیین اهداف در راستای 10 اصل اساسی آموزش موثر.
*برنامه ریزی اصول اولیه از جمله انتخاب متن، نوشتن برنامه درسی و ایجاد یک سیستم درجه بندی.
* ایجاد لحن مثبت در کلاس درس.
*ارائه نکاتی در مورد پرسیدن و پاسخ به سوالات، ترویج تفکر انتقادی و ارزیابی عملکرد دانش آموزان.
برای دانشجویان فارغ التحصیل روانشناسی که در حال یادگیری تدریس هستند، هیئت علمی که مربیان روانشناسی تربیت می کنند، و هیئت علمی جدید روانشناسی در موسسات مختلف از دبیرستان گرفته تا دانشگاه، و همچنین اساتید مجربی که مایل به تقویت مهارت های تدریس خود هستند، در نظر گرفته شده است.
Teaching Psychology outlines the major problems and issues confronting psychology teachers. It presents an overview of the “nuts and bolts” of teaching psychology including dealing with troubled and troubling students, choosing and using technology, developing evaluation instruments, and selecting methods for self-evaluation. Written by two award-winning psychology professors with over 50 years of combined teaching experience, the book offers a wide range of down-to-earth suggestions and immediately usable materials intended to help psychology teachers teach better and help students learn more.
The chapters are organized to roughly parallel the sequence of tasks that new psychology teachers face, beginning with goal setting and ending with evaluation of one’s teaching. Each chapter is chockfull of helpful tools including checklists, sample lecture notes, writing assignments, and grading criteria. To make it easier to customize this material, these tools are available on an accompanying CD along with a rating sheet for choosing a textbook, a student grade-record sheet, a sample statement on academic integrity and a pool of less-than-perfect test items to hone item-writing skills.
This book offers guidelines for teaching such as:
*setting goals in line with 10 basic principles of effective teaching;
*planning the basics including choosing a text, writing a syllabus, and creating a grading system;
*setting a positive tone in the classroom;
*providing tips on asking and answering questions, promoting critical thinking, and evaluating student performance.
Intended for psychology graduate students who are learning to teach, faculty who train psychology instructors, and new psychology faculty at institutions ranging from high schools to universities, as well as experienced faculty wishing to hone their teaching skills.
دانلود کتاب «تدریس روانشناسی. راهنمای گام به گام»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.