دانلود کتاب Bigwig Briefs: Guerrilla Marketing – The Best of Guerrilla Marketing & Marketing on a Shoestring Budget (به فارسی: Bigwig Briefs: Guerrilla Marketing – بهترین ها از بازاریابی چریکی و بازاریابی با بودجه مناسب) نوشته شده توسط «Jay Levinson – Bigwig Briefs Staff – BigwigBriefs.com – Aspatore Books Staff»
اطلاعات کتاب Bigwig Briefs: Guerrilla Marketing – بهترین ها از بازاریابی چریکی و بازاریابی با بودجه مناسب
موضوع اصلی: قانون
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Aspatore Books
نویسنده: Jay Levinson – Bigwig Briefs Staff – BigwigBriefs.com – Aspatore Books Staff
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 107
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 1-58762-067-7
توضیحات کتاب Bigwig Briefs: Guerrilla Marketing – بهترین ها از بازاریابی چریکی و بازاریابی با بودجه مناسب
نویسنده پرفروش، جی لوینسون، در اولین “مختصر” نوشته شده در مورد این موضوع، اصول معروف کنونی جهان در پشت بازاریابی چریکی را به اشتراک می گذارد. موارد مورد بحث عبارتند از: اصول پشت بازاریابی چریکی، آنچه که چریک را می سازد، حمله به بازار، همه بازاریاب هستند، مسائل رسانه ای، فناوری و بازاریاب چریکی، و دلار و حس. برای هر مدیر بازاریابی بزرگ، صاحب کسب و کار کوچک، کارآفرین، بازاریاب، تبلیغ کننده یا هر کسی که به قدرت شگفت انگیز و اثبات شده بازاریابی چریکی علاقه دارد، باید داشته باشد.
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)