دانلود کتاب Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age (به فارسی: حسادت طاقچه: تبعیض بازاریابی در عصر دیجیتال) نوشته شده توسط «Joseph Turow»
اطلاعات کتاب حسادت طاقچه: تبعیض بازاریابی در عصر دیجیتال
موضوع اصلی: علمی-محبوب
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Joseph Turow
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 236
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0262201658 , 9780262201650 , 9781429410038
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب حسادت طاقچه: تبعیض بازاریابی در عصر دیجیتال
همه ما به وبسایتهایی رفتهایم که با نام از ما استقبال میکنند، به ما تخفیف، معاملات یا دسترسی ویژه به محتوا ارائه میدهند. در بیشتر موارد، احساس خوبی است که می خواهید به عنوان یک مشتری ارزش قائل شوید. اما اگر در مورد آن فکر کنیم، ممکن است متوجه شویم که برای این وضعیت خاص با انتقال اطلاعات شخصی به پایگاه داده یک شرکت هزینه پرداخته ایم. و ممکن است تعجب کنیم که آیا سایر مشتریان همان معاملاتی را که ما دریافت می کنیم دریافت می کنند یا چیزی حتی بهتر از آن. حتی ممکن است نسبت به مشتریانی که ارزش بیشتری نسبت به ما دارند احساس خشم کنیم. جوزف تورو در Niche Envy ظهور پایگاههای اطلاعاتی را به عنوان ابزار بازاریابی و پیامدهایی که ممکن است برای رسانهها، تبلیغات و جامعه داشته باشد، بررسی میکند. اگر هدف جدید بازاریابی سفارشی کردن اعلانهای تجاری بر اساس ترجیحات خریدار و تاریخچه هزینههای خریدار باشد – یا حتی بر اساس نژاد، جنسیت و عقاید سیاسی – این برای سنت قرن بیستم دسترسی برابر به اطلاعات محصول چه معنایی دارد و چگونه آیا بر زندگی مدنی تأثیر می گذارد؟ تورو نشان می دهد که این تکنیک های بازاریابی کاملاً جدید نیستند. آنها ریشه در بازاریابی مستقیم و قرار دادن محصول دارند، دههها پیش بهطور گسترده مورد استفاده قرار میگرفتند و اخیراً توسط تبلیغکنندگان به عنوان بخشی از “مدیریت ارتباط با مشتری” (معروف به CRM) احیا شده و دوباره تصور شدهاند. او تحول تکنیک های بازاریابی آنلاین، تلویزیونی و فروشگاه های خرده فروشی را دنبال می کند. و او واکنش عمومی را در برابر مسدودکنندههای بازشوهای بازشو، فیلترهای هرزنامه، ضبطکنندههای ویدئویی با نادیده گرفتن تجاری و سایر روشهای فرار از تبلیغات توصیف میکند. نظرسنجیها نشان میدهد که عموم مردم نگران چشم پوشی از دادههای شخصی هستند. در همین حال، شرکتها سعی میکنند در ازای دریافت منافع، مطلوبترین مشتریان را متقاعد کنند که به اطلاعاتشان اعتماد کنند. Niche Envy منطق بازاریابی را دنبال می کند که ما را به این بن بست ناخوشایند رساند.
دانلود کتاب «حسادت طاقچه: تبعیض بازاریابی در عصر دیجیتال»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.