کتاب الکترونیکی

خالکوبی روی مغز: ایجاد مارک های منحصر به فرد که در ذهن مشتریان شما می ماند

Brain tattoos: creating unique brands that stick in your customers' minds

دانلود کتاب Brain tattoos: creating unique brands that stick in your customers’ minds (به فارسی: خالکوبی روی مغز: ایجاد مارک های منحصر به فرد که در ذهن مشتریان شما می ماند) نوشته شده توسط «Karen Post – Jeffrey H. Gitomer – Michael Tchong»


اطلاعات کتاب خالکوبی روی مغز: ایجاد مارک های منحصر به فرد که در ذهن مشتریان شما می ماند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Amacom

نویسنده: Karen Post – Jeffrey H. Gitomer – Michael Tchong

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 208

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0814472346 , 9780814472347

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب خالکوبی روی مغز: ایجاد مارک های منحصر به فرد که در ذهن مشتریان شما می ماند

برندسازی مؤثر به توانایی برجای گذاشتن تأثیر ماندگار (و مثبت) در ذهن مخاطب بستگی دارد. این کتاب چگونه مملو از ابزارهایی است که به خوانندگان کمک می کند تا هدف، شخصیت، وعده و نقطه تفاوت برند خود را شناسایی کنند.


Effective branding depends on the ability to leave a lasting (and positive) impression in the mind of the audience. This how-to book is packed with tools that help readers identify their brand’s purpose, personality, promise, and point of difference.

دانلود کتاب «خالکوبی روی مغز: ایجاد مارک های منحصر به فرد که در ذهن مشتریان شما می ماند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.