دانلود کتاب Ripoffs, Lemons, and Reputation Formation in Agency Relationships: A Laboratory Market Study (به فارسی: ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی) نوشته شده توسط «Dejong D.V. – Forsythe R. – Lundholm R.J.»
اطلاعات کتاب ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Dejong D.V. – Forsythe R. – Lundholm R.J.
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1985
تعداد صفحه: 12
حجم کتاب: 1 مگابایت
توضیحات کتاب ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی
این مقاله تأثیر مشکل خطر اخلاقی را در رابطه نمایندگی که در آن مدیر نمی تواند سطح خدمات ارائه شده توسط نماینده را مشاهده کند، بررسی می کند. با استفاده از دادههای بازارهای آزمایشگاهی، نشان میدهیم که وجود خطر اخلاقی منجر به فرار از سوی عوامل میشود. با این حال، این “پدیده lemonn فقط در نیمی از مواقع رخ می دهد. در حالی که شواهدی از تأثیرات شهرت در این بازارها وجود دارد، نمایندگان به ظاهر معتبر اغلب می توانند از فرصت ها برای تبلیغات نادرست به نفع خود استفاده کنند و از اصول “ریپوف” استفاده کنند.
دانلود کتاب «ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.