کتاب الکترونیکی

1879 RPG Player's Companion

1879 RPG Player's Companion

دانلود کتاب 1879 RPG Player’s Companion (به فارسی: 1879 RPG Player’s Companion)


اطلاعات کتاب 1879 RPG Player's Companion

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: FASA

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 386

حجم فایل: 24.28 مگابایت

توضیحات کتاب 1879 RPG Player's Companion

امپراتوری بریتانیا، که به‌دلیل انجام آزمایش‌های Weird Science به طور ناگهانی با یک پورتال بین‌بعدی مواجه شد، دنیای جدیدی به نام Gruv را کشف کرد که مملو از منابع و زمینی است که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد. با این حال، در این فرآیند، آنها با سر به سامسوت، نوادگان بابلی‌های باستانی که بیش از سه هزار سال در آنجا زندگی می‌کنند، رفته‌اند. اکنون قدرت امپراتوری با علم عجیب و غریب سامسوت درگیر شده است. Saurids، یک نژاد خزنده بومی در دنیای جدید، با هر دو امپراتوری برای حفظ سرزمین های اجدادی خود رقابت می کنند. چه کسی Gruv را کنترل خواهد کرد؟

در همین حال، ابتدا در لندن و سپس در سراسر جهان، جادو بازگشته است. در برخی موارد، انسان ها تغییر کرده اند و تبدیل به الف، کوتوله، اسنارک و ترول شده اند. در برخی دیگر، جادوها، کشیشان و شمن ها قدرت های هیبت انگیزی به دست آورده اند. دانشمندان عجیب و غریب وسایلی غیرقابل توضیح می سازند. جهش‌های تکنولوژیک به جلو موتورهای میکروبخار بریتانیا، کشتی‌های هوایی گیفارد کنفدراسیون و تفنگ‌های رعد و برق پروس را به ما داده است و هر روز اختراعات جدیدی در حال تغییر جهان ظاهر می‌شوند. طفره‌روها در سایه‌ها جسارت می‌کنند و کاری را انجام می‌دهند که شرکت‌های معتبر باید بتوانند آن را انکار کنند.

بریتانیایی‌ها عنوان حفره خرگوش و دسترسی آن به گروو را دارند، اما کشورهای دیگر تحت فشار قرار گرفته‌اند، و از شانس خود برای کسب ثروت در دنیای جدید محروم نخواهند شد. فتنه! اکتشاف! حشرات غول پیکر! زامبی های باتری دار! جنگ در دنیای جدید و تهدید آن در دنیای قدیم! این همه به کجا ختم خواهد شد؟ تصمیم با شماست!

1879 Player’s Companion قوانین و اطلاعات ارائه شده در Player’s Guide را گسترش می دهد. اطلاعاتی برای رساندن حرفه‌های شخصیت اصلی به سطوح Warden و Master، و همچنین جزئیات مربوط به حرفه‌های متفاوت و کاملاً جدید و قوانین نحوه ساخت حرفه‌های خود ارائه شده است. مهارت های جدید و همچنین مهارت های مهارتی برای استفاده از توانایی های خود به روش های جدید و جالب معرفی شده اند. برای کسانی که با Engines کار می کنند، ساختاری برای نوشتن برنامه های خود در بازی ارائه شده است. برای کاربران جادو، طلسم های جدید و همچنین روش هایی برای ایجاد موارد جدید برای خود ایجاد شده است. همچنین پیچیدگی‌های سطح اجتماعی و پیمایش در دنیای کاملاً مجزا و مخاطره‌آمیز جامعه عالی دوران ویکتوریا گسترش یافته است. امکانات فراوان با آیتم های جدید ارائه شده و روش های سفارشی سازی برای بردن بازی شما به سطح بعدی!


The British Empire, suddenly finding itself with an interdimensional portal due to a Weird Science experiment gone awry, has discovered a new world, the Gruv, chock-full of resources and land to be exploited. In the process, though, they’ve run headlong into the Samsut, descendants of ancient Babylonians who’ve been living there for over three thousand years. Now the might of the Empire clashes with the weird science of the Samsut. The Saurids, a reptilian race native to the new world, contest with both empires to retain their ancestral lands. Who will control the Gruv?

Meanwhile, first in London and then around the world, magic has returned. In some cases, humans have changed, becoming elves, dwarves, snarks, and trolls. In others, mages, priests and shamans have gained awe-inspiring powers. Weird Scientists build unexplainable devices. Technological leaps forward have given us British microsteam engines, Confederate Giffard airships, and Prussian lightning guns, with new world-changing inventions appearing every day. Dodgers skulk in the shadows, doing what reputable firms need to be able to deny.

The British hold title to the Rabbit Hole and its access to the Gruv, but other nations have brought pressure to bear, and will not be denied their chance at the riches of the new world. Intrigue! Exploration! Giant insects! Battery-powered zombies! War in the New World and the threat of it in the Old! Where will all this end? That’s for you to decide!

The 1879 Player’s Companion expands upon the rules and information provided in the Player’s Guide. Information is provided to take the original character Professions all the way to Warden and Master tiers, as well as details on Variant and entirely new Professions, and rules for how to build your own. New Skills are introduced, as well as Skill Knacks to use your abilities in new and interesting ways. For those working with Engines, structure has been provided for being able to write your own programs in game. For magic users, new spells have been created as well as methods to create new ones for yourself. There’s also an expansion of the intricacies of social level and navigating the entirely separate and perilous world of Victorian era high society. Possibilities abound with new items provided and methods of customization to take your game to the next level!

دانلود کتاب «1879 RPG Player's Companion»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید